صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب ویلایی با قیمت عالی و ارزان

حفاظ پنجره متحرک و همچنین استفاده پنجره ثابت از انواع بسیار فروش حفاظ پنجره در این شرکت می باشد. نرده حفاظ پنجره ثابت همان حفاظ های پنجره ای است که در قاب پنجره جوشکاری می‌شود و در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی در بازار عرضه می شود. شرکت بهترین متریال موجود برای ساخت حفاظ پنجره با کیفیت استفاده می شود برای مثال جوشکاری به گونه‌ای انجام می‌شود که نقاط جوش آن اصلا مشخص نیست زیرا با استفاده از جوشکاری کربن دی اکسید میلگرد ها به همدیگر دوست داده می‌شود از طرف دیگر رنگ آمیزی نرده حفاظ پنجره در این شرکت با استفاده از رنگهای کوره ای الکترواستاتیک انجام می شود بنابراین شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. نرده حفاظ پنجره های متحرک برخلاف حفاظ پنجره های ثابت به صورت ریلی و کشویی باز و بسته می شود یعنی شما در هر زمانی که خواستید می توانید این حفاظ را جمع کنید و در زمان هایی که از منزل خارج شده این حفاظ را باز کنید و قفل محکم آن را در جای مشخص آن قرار دهید.

حفاظ پنجره متحرک

درب ویلایی و یا درب پارکینگ بر اساس فاکتورهای متعددی قیمت‌گذاری می‌شود یکی از فاکتورهای بسیار مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت انواع درب ویلایی بر اساس ابعاد و همچنین کیفیت متریال به کار رفته در ساخت آن می باشد. البته توجه کنید که در این شرکت قیمتها بر اساس نرخ اتحادیه و یا تعاونی تعیین می‌گردد بنابراین خبری از گرانفروشی نیست و شما می توانید با قیمت بسیار مناسب درب ویلایی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

حفاظ پنجره مدرن با قیمت مناسب در شرکت ایران سازه عرضه میشود. قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می گردد بنابراین شما می توانید با قیمت مناسب حفاظ پنجره را برای خود خریداری کنید البته در نظر داشته باشید که قیمتها بر اساس طرح و مدل و همچنین کیفیت متریال به کار رفته در ساختمان متغیر است. نتیجه گیری از خرید حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه در شرکت ایران سازه بهترین متریال برای ساخت انواع نرده حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی استفاده می شود. قیمت نرده حفاظ پنجره ساده و یا حفاظ پنجره فرفورژه و همچنین انواع پنجره شرکت بسیار مناسب است.

قیمت نرده حفاظ پنجره
درب ویلایی با قیمت عالی و ارزان

درب ویلایی با قیمت عالی و ارزان در شرکت ایران سازه

قیمت انواع درب ویلایی بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شود برای مثال ابعاد و طرح درب ویلایی و همچنین مدل نهایی آن از فاکتورهای مهم تاثیر گذار در قیمت نهایی درب ویلایی هستند. در شرکت ایران سازه قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می‌شود بنابراین شما می توانید با قیمت بسیار مناسب درب ویلایی مورد نظر خود را خریداری کنید. انواع زیادی از دربهای ویلایی در شرکت ایران سازه تولید می شود تا می توانید با هر سلیقه ای که دارید از این شرکت خرید خود را انجام دهید. دربهای ویلایی در مدل های بسیار متنوع و همچنین در رنگ های بسیار شکیل و زیبا تولید می شود. انواع دربهای ویلایی شامل درب ویلایی سلطنتی، درب ویلایی کلاسیک، درب ویلایی مدرن و همچنین درب ویلایی طرح چوب شرکت تولید می شود. شما می توانید درب ویلایی و یا درب آپارتمان و همچنین درب پارکینگ را در طرح ها و مدل های بسیار متنوع و جالبی از این شرکت خریداری کنید در نظر داشته باشید که درب ویلایی بسیار زیبا تاثیر زیادی روی نمای ساختمان دارد بنابراین در هنگام خرید آنها دقت زیادی را باید به خرج دهید. برای تماس با کارشناسان فروش میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. برای تماس با کارشناسان فروش میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

 قیمت  درب ویلایی
خرید درب ویلایی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس