صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی زیبایی و امنیت را با هم به خانه شما می آورد.

به نظر شما ورود به خانه ای که تنها حفاظ آن درب ساختمان است راحت تر است یا خانه ای که علاوه بر درب؛ حفاظ آکاردئونی نیز دارد؟ حفاظ آکاردئونی یک محافظ قدرتمند برای جلوگیری از ورود سارقین است و می تواند امنیت خانه شما را برقرار کند. اگر به دنبال نرده حفاظ آکاردئونی هستید که امنیت ساختمان را افزایش دهید و در عین حال زیبایی و قیمت مناسب داشته باشید می توانید با شرکت ایران سازه تماس بگیرید. در ایران سازه قیمت نرده آکاردئونی برای درب منزل بسیار مناسب بوده زیرا بر مبنای نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی قیمت درب آکاردئونی تهیه می شود.

حفاظ آکاردئونی

 

نرده حفاظ آکاردئونی شیک که امنیت بالایی دارد و در عین حال رنگ و جوشکاری و برشکاری آن بسیار با کیفیت و مرغوب انجام شده است برای خرید بسیار به صرفه است. در نظر داشته باشید که خرید حفاظ آکاردئونی باید به گونه ای باشد که تا سالیان متمادی بدون تغییر رنگ یا هر مشکل دیگری، برای شما ماندگار باشد. در شرکت ایران سازه قیمت ها بسیار مقرون به صرفه است و قیمت عالی برای محصولات در نظر گرفته شده است.

خرید اینترنتی نرده حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان برای حفاظت خانه شما در طرح ها و مدل های مختلف در صنایع فلزی ایران سازه تولید می شود. زمانی که قصد ترک منزل را دارید باید توجه داشته باشید که این درب کشویی آکاردئونی است که سبب افزایش اطمینان خاطر شما عزیزان می شود. زیبایی درب خانه شما با نرده آکاردئونی کشویی *درب کشویی آکاردئونی که به صورت ریلی باز و بسته می شود سبب شده تا سارقان از سرقت چنین خانه هایی ناامید شوند.* درب آهنی آکاردئونی با انواع مدل و طرح های گوناگونی که دارد با سایر اجزا نمای خانه هماهنگ می باشد. بنابراین شما با توجه به سلیقه خود می توانید یکی از انواع متنوع این حفاظ را انتخاب کنید.

قیمت نرده آهنی درب آکاردئونی

 

حفاظ درب آکاردئونی

 

نرده حفاظ آکاردئونی کشویی آکاردئونی با قمیت عالی

کیفیت و قیمت و زیبایی حفاظ ریلی آکاردئونی یا درب ضد سرقت کشویی در آراد حفاظ بی نظیر است. زیرا این شرکت با سابقه ای درخشان در تولید انواع درب آکاردئونی در طرح های خاص و ایمن توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. • استفاده از رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی درب آکاردئونی سبب شده است تا این درب ضد سرقت کشویی جلو آپارتمان همیشه براقیت خود را حفظ کند. • مشاوره و بازدید رایگان و همچنین پذیرش و ارسال سفارش به سراسر کشور از مزایای بهره مندی از خدمات ایران سازه می باشد. • انواع نمونه های موفق در اجرا و پیاده سازی درب آکاردئونی در سراسر کشور از افتخارات این شرکت است. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس حاصل کنید.

قیمت حفاظ درب آپارتمانی

 

حفاظ درب آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس