صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

محافظ ایمن ساختمان شما نرده آکاردئونی است و بس!

حفاظ کشویی آکاردئونی راهی برای امنیت ساختمان شما است. در صورتی که به دنبال راهکاری برای افزایش امنیت ساختمان خود هستید بهتر است نرده آکاردئونی را برای خانه خود انتخاب کنید. حفاظ کشویی آکاردئونی به صورت ریلی است و در واقع این نرده با استحکام و استقامتی که دارد مانع از عبور هر جنبده ای به منزل می شود. د نرده کشویی آکاردئونی به گونه ای است که به شما این امکان را می دهد تا با خیال راحت خانه خود را ترک کرده و به مسافرت بروید.

قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی

 

حفاظ ریلی یا آکاردئونی که از ساز آکاردئونی الهام گرفته است، زییایی ساختمان را تضمین می کند. در واقع این درب به صورت آکاردئون باز و بسته می شود. انواع درب آکاردئونی که طرح تمام گل، دو گل یا چهارگل و سه گل و مدل ایتالیایی و همچنین شکلات پیچ دارند، در ایران سازه تولید می شود. شما عزیزان می توانید هر یک از طرح ها متنوع نرده یا درب یا حفاظ آکاردئونی دزدگیر را با توجه به درب آپارتمان خانه خود انتخاب کنید. همچنین برای مشاهده انواع درب آکاردئونی کافیست با شماره 09127716460 تماس بگیرید تا کاتالوگ در اختیار شما قرار گیرد و از مشاوره و بازدید رایگان بهره مند شوید.

لیست قیمت حفاظ آکاردئونی

انواع نرده حفاظ آکاردئونی در حفاظ سازه شامل نرده درب آکاردئونی دوگل یا سه گل و همچنین چهار گل یا پنج گل و همچنین مدل نرده حفاظ آکاردئونی ایتالیایی و یا محافظ آکاردئونی شکلات پیچ است. شما می توانید براساس سلیقه خود یکی از انواع درب آکاردئونی شیک را برای خود انتخاب کنید. محافظ آکاردئونی کشویی در حفاظ سازه امنیت خانه شما را تضمین می کند. نرده کشویی آکاردئونی با طرح مدرن و خاصی که دارد سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شما شده و اموال شما را به سرقت ببرند. محافظ کشویی آکاردئونی سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن بماند. در نظر داشته باشید که خانه ی شیک برای شما به همراه نرده محافظ کشویی آکاردئونی فراهم می شود.

خرید نرده حفاظ اکاردئونی مدرن و جدید

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

مزایای درب آکاردئونی و قیمت آن

نرده آکاردئونی با طرح شیک و مدرنی که دارد سبب می شود تا درب خانه شما به یکی از شیک ترین درب خانه تبدیل شود. امنیتی که نرده آکاردئونی به همراه دارد سبب می شود تا هیچ سارقی نتواند وارد خانه شده و اموال شما را به سرقت ببرد. در حفاظ سازه از بهترین تکنولوژی ها برای ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی استفاده می شود. از دستگاه های جوش پیشرفته تا رنگ آمیزی مدرن با روش های الکترواستاتیک و همچنین برش کاری و جوشکاری حرفه ای که همگی در ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی موثر است. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع محافظ آکاردئونی توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین مشتریان از آن خود کند. به خاطر داشته باشید که نرده محافظ کشوییی آکاردوئونی که در حفاظ سازه ساخته می شود هم از نقطه نظر زیبایی شناختی و همچنین از نقطه نظر امنیت در رتبه بالایی قرار دارد. با در نظر گرفتن محافظ کشویی آکاردئونی می توانید خانه ای ایمن را برای خود داشته باشید به دلیل رعایت استاندراهای امنیتی در ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی سارقین نمی توانند وارد خانه شما شده و اموالتان را به سرقت ببرند. در نظر داشته باشید که وجود امنیت سبب می شود تا ارامش خاطر داشته باشید. از این رو شما می توانید با وجود نرده محافظ کشویی در حفاظ سازه امنیت را به خانه خود هدیه دهید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب آکاردئونی شیک و جدید با استحکام عالی

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس