صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

امنیت درب آکاردئونی چقدر است؟

حفاظ درب آپارتمان در جلوی درب واحدهای بسیاری از جمله آپارتمان، اداره و حتی ویلاها استفاده می شود. با بهره گیری از حفاظ درب آکاردئونی می توانید امنیت ساختمان مورد نظرتان را تامین کنید و آسوده خاطر باشید. حفاظ آکاردئونی کشویی ورودی خانه یک نرده حفاظ متحرک است که پشت درب خانه آپارتمان یا ویلا نصب می شود این نرده به شکل ساز آکاردئون است که ریلی بوده و جای کمی را اشغال می کند.

قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی

 

درب آکاردئون روی درب اصلی نصب شده به همین دلیل مانعی برای ورود سارقین به شمار می رود. به طور کلی ساختار درب آکاردئونی بر مبنای پرچ است و با باز شدن پرچ اصلی تمام ساختار و شبکه ریزی درب آکاردئونی از هم می پاشد. سارقین معمولا با استفاده از دریل شارژی یا پیچ گوشتی اقدام به باز کردن درب آکاردئونی می کنند. البته که این کار سبب سروصدای زیادی می شود.

اهمیت وجود درب آکاردئونی

حفاظ درب آپارتمان که عمدتا آن را با نرده حفاظ آکاردئون یا درب کشویی محافظ ضد سرقت می شناسد یک عنصر ضروری برای برقراری امنیت ساختمان است. درب آهنی آکاردئونی از تسمه های کشویی ساخته شده که به صورت کشویی مانند ساز آکاردئون باز و بسته شده و به همین دلیل است که اسم آن آکاردئون می باشد. این درب ها مانند ساز آکاردئون در یک سو جمع و باز شده و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. این حفاظ درب ها یکی از ساده ترین و در عین حال مستحکم ترین سازه حفاظتی است که برای آپارتمان، ویلا، اداره جات و .... استفاده می شود. درب آکاردئونی نوعی حفاظ تولید شده کشویی است که جهت امنیت ساختمان ها اسافتاده می شود. این حفاظ در این شرکت از بهترین متریال ساخته شده و برای جوشکاری آن از کربن دی اکسید و برای رنگ آمیزی از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک استفاده می کند. نرده درب آکاردئونی کشویی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند. همچنین در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. از این رو می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی با تسمه یا لایه های مخفی متغیر است. همچنین تعداد گل ها نیز روی قیمت درب آکاردئونی اثر می گذارد.

خرید نرده حفاظ اکاردئونی مدرن و جدید

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

مزایای درب آکاردئونی و قیمت آن

درب آکاردئونی کشویی مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک و جدید می تواند خانه شما را ایمن کند. در صورتی که تمایل دارید خانه ای ایمن برای ساختمان خود فراهم کنید. استفاده از حفاظ کشویی نرده ضد سرقت بسیار اهمیت دارد. درب آکاردئونی ( Accordion door ) یک حفاظ است و برای حفاظت خانه ها در جلو منازل استفاده می شوند. درب های آکاردئونی در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود که براساس ابعاد، متریال، طرح و مدلی که دارند قیمت گذاری می شود. در شرکت ایران سازه براساس مدل و سنگینی وزن درب آکاردئونی قیمت نهایی آن تعیین می شود. در سایت می توانید ابعاد مختلف و همچنین مدل و سایر ویژگی ها را وارد کرده تا به قیمت نهایی دست پیدا کنید. در این شرکت قیمت ها مناسب و مقرون به صرفه بوده و می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیر ید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب آکاردئونی شیک و جدید با استحکام عالی

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس