صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت درب آکاردئونی بهترین حفاظ آپارتمان

حفاظ درب آپارتمان در جلوی درب واحدهای بسیاری از جمله آپارتمان، اداره و حتی ویلاها استفاده می شود. با بهره گیری از حفاظ درب آکاردئونی می توانید امنیت ساختمان مورد نظرتان را تامین کنید و آسوده خاطر باشید. حفاظ آکاردئونی کشویی ورودی خانه یک نرده حفاظ متحرک است که پشت درب خانه آپارتمان یا ویلا نصب می شود این نرده به شکل ساز آکاردئون است که ریلی بوده و جای کمی را اشغال می کند.

قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی

 

محافظ ضد دیلم آپارتمانی و نصب درب آکاردئونی بر روی تمامی مدل های درب ساده توصیه می شود زیرا امنیت خانه شما را تضمین می کند. با توجه به اینکه حفاظ ریلی کشویی آپارتمانی در شرکت ایران سازه از متریال مرغوب و مستحکم ساخته شده و از جوشکاری کربن دی اکسید و رنگ های کوره های الکترواستاتیک برای ساخت آن استفاده شده در نتیجه شما با خرید از این شرکت بهترین خرید خود را در زمینه حفاظ آهنی انجام داده اید.

قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت

درب آکاردئونی ( Accordion door ) یک حفاظ است و برای حفاظت خانه ها در جلو منازل استفاده می شوند. درب های آکاردئونی در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود که براساس ابعاد، متریال، طرح و مدلی که دارند قیمت گذاری می شود. در شرکت ایران سازه براساس مدل و سنگینی وزن درب آکاردئونی قیمت نهایی آن تعیین می شود. در سایت می توانید ابعاد مختلف و همچنین مدل و سایر ویژگی ها را وارد کرده تا به قیمت نهایی دست پیدا کنید. در این شرکت قیمت ها مناسب و مقرون به صرفه بوده و می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید.

خرید نرده حفاظ اکاردئونی مدرن و جدید

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

خرید حفاظ آکاردئونی آپارتمان

ویژگی تاشو بودن این حفاظ یکی از نقاط قوت آن است زیرا فضایی کمی را اشغال می کند. این امر به خصوص در زمان بسته بودن بسیار مشهود است زیرا فشرده می شود. برای افرادی که محدودیت فضا داشته یا راه پله های کوچکی دارند وجود این نرده حفاظ بسیار مناسب است. بهترین درب آکاردئونی از نظر امنیت و مقرون به صرفه بودن درب آکاردئونی دوجداره پرچ مخفی است. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب آکاردئونی شیک و جدید با استحکام عالی

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس