صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

امنیت درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی برای واحدهای ویلایی، آپارتمانی، مغازه ها، انباری ها و ... برای افزایش ضریب ایمنی ساختمان استفاده می شود. این درب ها به دلیل ساختار کشویی و یا آکاردئونی که دارند فضای کمی را اشغال کرده و به دلیل سهولت باز و بسته شدن مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی

 

شاکله کلی درب آکاردئونی یک قاب فلزی است که پیم ها با تسمه با همدیگر متصل شده و در دل این قاب فلزی جای گرفته اند. این درب ها به صورت سه گل، چهار گل، پنج گل، ایتالیایی، شکلات پیچ و ... در بازار عرضه می شود. منظور از گل، تعداد لوزی هایی است که در داخل قاب فلزی قرار گرفته اند. اگر سه ردیف لوزی یا گل داشته باشد به آن سه گل، اگر چهار ردیف باشد درب آکاردئونی چهار گل و اگر پنج ردیف داشته باشد، درب آکاردئونی پنج گل نامیده می شود. امنیت درب ها به تعداد گل ها نیست بلکه امنیت درب اکاردئونی به خم های آن است . گل های هر کدام از این درب ها با ایجاد مفاصلی به نام پرچ به ستون عمومی متصل شده اند. این پرچ ها هستند که ضامن امنیت درب ها می باشند.

قیمت درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در مدل های بسیار متنوعی تولید می شود که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. همچنین قیمت حفاظ اکاردئونی به ارتفاع، عرض، متریال به کار رفته در ساخت آن مانند نوع جوشکاری یا رنگ کاری، نوع دستگیره، نوع پرچ برای مثال پرچ مخفی و ... تعیین می شود. در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده به همین دلیل بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با مقایسه قیمت این شرکت با سایر شرکت ها متوجه می شوید که کیفیت متریال ما بالا و در عین حال قیمت های مناسبی را ارائه می دهیم.

خرید نرده حفاظ اکاردئونی مدرن و جدید

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

اهمیت قفل درب آکاردئونی

امنیت درب آکاردئونی نه تنها به پرچ بلکه به قفل درب نیز بستگی دارد. باز کردن قفل و حلقه برای سارقین می تواند راحت باشد. معمولا قفل های کارخانه ای از آلیاژهای سخت ساخته شده اند، بنابراین تنها نقطه ضعف قفل به محل اتصال در و قفل برمی گردد. عموما دربها دو حلقه یا قلاب دارند که قفل از عبور و درب را کلید می کند. حلقه های این درب ها از جنس فولادند و فولاد به راحتی می تواند خم یا پاره شود. برای از بین رفتن این نقطه ضعف از قفل های کتابی استفاده شده که در چهارچوب درب جاساز شده است. به اصن صورت حلقه کنار چهارچوب داخل چهارچوب رفته و داخل پین قفل با هم چفت می شوند. به این ترتیب سارقین دیگر به قفل یا حلقه دسترسی ندارند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب آکاردئونی شیک و جدید با استحکام عالی

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس