صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ آکاردئونی با قیمت مناسب و طراحی عالی

محافظ آکاردئونی یکی از بهترین حفاظ های موجود در بازار می باشد زیرا با وجود این نرده حفاظ آکاردئونی شما می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید. نرده حفاظ آکاردئونی طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است در واقع این نرده حفاظ به صورت کشویی باز و بسته می شود و فضای کمی را اشغال می نماید.

قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی

 

نرده حفاظ آکاردئونی می‌تواند جلوی سارقین را به راحتی بگیرد زیرا برش دادن تیغه های حفاظ آکاردئونی بسیار سخت است. نرده حفاظ آکاردئونی در طرح ها و مدل های بسیار متنوع تولید می شود شما می توانید با هر سبک و سلیقه ای که دارید یکی از انواع حفاظ آکاردئونی را برای ساختمان خود انتخاب نمایید. حفاظ آکاردئونی طرح ایتالیایی حفاظ آکاردئونی شکلات پیچ و حفاظ آکاردئونی دو گل یا حفاظ آکاردئونی سه گل و همچنین حفاظ آکاردئونی ۵ گل یا تمام گل از انواع متنوع نرده حفاظ های آکاردئونی است که در شرکت ایران سازه با قیمت مناسب و کیفیت عالی طراحی می شود.

قیمت حفاظ آکاردئونی در شرکت ایران سازه

حفاظ آکاردئونی یکی از مطمئن ترین راه ها برای افزایش ضریب امنیتی ساختمان تان است شرکت ایران سازه قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می شود و می توانید با هر بودجه ای که در نظر گرفته اید انواع حفاظ آکاردئونی مناسب را مشاهده کنید و سپس یکی از بهترین ها را برای ساختمان خود انتخاب نمایید. در شرکت ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت انواع نرده حفاظ آکاردئونی استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که قیمت محافظ آکاردئونی بر اساس فاکتور های متنوعی از جمله ابعاد تر و همچنین کیفیت متریال به کار رفته متغیر است.

خرید نرده حفاظ اکاردئونی مدرن و جدید

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ آکاردئونی

محافظ آکاردئونی یکی از بهترین روش ها برای افزایش ضریب امنیتی ساختمان شما از وجود این نرده حفاظ دیگر سارقین نمی توانند وارد خانه شما شوند. به خاطر داشته باشید که امنیت ساختمان شما بسیار مهم است در واقع امنیت پیشگیری میکند از حوادثی که ممکن است بعداً شما را دچار ضررهای زیادی نماید. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

قیمت درب آکاردئونی شیک و جدید با استحکام عالی

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس