صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی ساختمان راهی برای مایوس کردن سارقان

طرح های متنوع درب آکاردئونی کشویی سبب شده است تا مشتریان بین طرح های بی نظیری که وجود دارد سردرگم شوند! طرح درب آکاردئونی سه لوزی دو خم یا سه لوزی چهار خم یا طرح شکلات پیچی و یا تمام گل از انواع طرح درب آکاردئونی است. زیبایی و طرح بی نظیر حفاظ آکاردئونی ساختمان در دستان ایران حفاظ است. انواع درب های آکاردئونی با پرچ مخفی سبب افزایش امنیت منازل می شود. حفاظ آکاردئونی در رنگ و طرح های مختلف در ایران سازه موجود است. امنیت را به دم در برسانید. عبور از حفاظ کشویی آکاردئونی کار آسانی نمی باشد! بنابراین با تهیه نرده درب کشویی یا ریلی آکاردئونی خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید.

درب کشویی آکاردئونی آپارتمان ایتالیایی و ایمن برای جلوگیری از ورود سارقین

 

کیفیت و قیمت و زیبایی حفاظ ریلی آکاردئونی یا درب ضد سرقت کشویی در ایران سازه بی نظیر است. زیرا این شرکت با سابقه ای درخشان در تولید انواع درب آکاردئونی در طرح های خاص و ایمن توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. • استفاده از رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی درب آکاردئونی سبب شده است تا این درب ضد سرقت کشویی جلو آپارتمان همیشه براقیت خود را حفظ کند. • مشاوره و بازدید رایگان و همچنین پذیرش و ارسال سفارش به سراسر کشور از مزایای بهره مندی از خدمات ایران سازه می باشد. • انواع نمونه های موفق در اجرا و پیاده سازی درب آکاردئونی در سراسر کشور از افتخارات این شرکت است.

قیمت نرده درب آکاردئونی کشویی

درب آکاردئونی ریلی برای حفاظت و امنیت ساختمان شما می باشد. از این رو با در نظر داشتن به اینکه حفاظ آکاردئونی در مدل های مختلف می باشد، قیمت درب آکاردئونی نیز متغیر می باشد. حفاظ ریلی کشویی آکاردئونی در ایران سازه با قیمت های اتحادیه تعیین می شود. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات از جمله نرده روی دیوار و حفاظ پنجره و همچنین درب ویلایی و حفاظ آکاردئونی توانسته است جایگاه خوبی بین مشتریان فراهم کند. درب آکاردئونی ساختمان در ایران سازه براساس نرخ اتحادیه ونهادهای مربوطه تعیین می شود. از این رو قیمت نرده حفاظ ساختمان آکاردئونی در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است. درب ضد سرقت کشویی آکاردئونی در ایران سازه نه تنها مدل و تنوع بالایی دارد. بلکه رنگ آمیزی با کیفیت و متنوعی نیز برخوردار است

قیمت درب آکاردئونی ویلایی و آپارتمانی با کیفیت

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی

نرده یا درب کشویی آکاردئونی در ایران سازه با کیفیت خوب و مطلوبی تعیین می شود. زیرا رنگ های الکترواستاتیک و جوشکاری مرغوب سبب شده تا کیفیت حفاظ آکاردئونی برای مشتریان قابل قبول باشد. رنگ و طرح مختلفی برای حفاظ آکاردئونی ایران سازه در نظر گرفته می شود. حفاظ کشویی آکاردئونی یکی از مهمترین مواردی است که برای افزایش ایمنی خانه می توان از ان بهره برد. نرده آکاردئونی ساختمان ساخت ایران سازه با کیفیت بالا و رنگهای مرغوب و همچنین جوشکاری بسیار ظریف انجام می شود. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

هزینه و قیمت درب آکاردونی کشویی در سال 1401

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس