صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ کشویی آکاردئونی امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد.

اگر به دنبال روشی هستید که بتوانید ایمنی ساختمان خود را تضمین کنید باید از درب حفاظ کشویی آکاردئونی استفاده کنید. این حفاظ درب با طراحی خاص و استحکام و مقاومت بالایی که دارد سبب افزایش ضریب ایمنی ساختمان شما می شود و از این رو شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. درب حفاظ کشویی آکاردئونی متناسب با شرایطی که امروزه وجود دارد و تعداد سرقت ها افزایش یافته است انتخاب مناسبی است تا در برابر سارقین از خانه خود محافظت کنید. درب آکاردئونی یا درب کشویی به صورت تاشو باز و بسته می شود و از این رو فضای کمی اشغال می کند. نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که این حفاظ درب کشویی یا آکاردئونی که در ایران سازه تولید می شود از بهترین متریال بهره مند شده است و از این رو دیگر نگران کیفیت آن نباشید.

درب کشویی آکاردئونی آپارتمان ایتالیایی و ایمن برای جلوگیری از ورود سارقین

 

اگر می خواهید خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید بهترین روش استفاده از درب حفاظ کشویی آکاردئونی است. در نظر داشته باشید که محافظ کشویی آکاردئونی می تواند امنیت را به ساختمان شما هدیه دهد از این رو دیگر نگران ورود سارقین نباشید. نرده حفاظ کشویی آکاردئونی ضد سرقت محافظی خوبی برای درب ورودی و درب آپارتمان است. با کمک تیغه های قرار گرفته در کنار یکدیگر هیچ سارقی نمی تواند آن ها را برش بزند و به درب اصلی برسد. به عبارتی درب حفاظ کشویی آکاردئونی همچون نگهبانی است که از خانه شما در برابر ورود غیر مجاز جلوگیری می کند. کیفیت ساخت و استحکام بالای حفاظ کشویی آکاردئونی در ایران سازه همان چیزی است که به دنبال آن هستید. استفاده از رنگ های با کیفیت الکترواستاتیک کوره ای و همچنین جوشکاری و رنگ کاری با متریال عالی و دستگاه های پیشرفته سبب می شود تا محصول نهایی کیفیت خوبی داشته باشد.

تنوع مدل و طرح در حفاظ کشویی آکاردئونی

در ایران سازه قیمت حفاظ درب آپارتمان براساس نرخ مصوب و نهادهای نظارتی تعیین می شود. با توجه به این که این شرکت قیمت هر متر مربع درب آکاردئونی را متناسب با نرخ اتحادیه تعیین می کند دیگر نگران هزینه های سربه فلک کشیده نباشید. البته فاکتورهای دیگری نیز روی قیمت درب آکاردئونی اثر دارد که شامل : متراژ- جنس – مدل- طرح و همچنین تعداد پرچ های مخفی آن است. درب آکاردئونی ساختمان در ایران سازه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و علت آن هم این است که ایران سازه لیست قیمت حفاظ اکاردئونی را بر طبق نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی مربوطه تعیین می کند. پس برای خرید درب کشویی ضد سرقت در ایران سازه کافیست به سایت سری بزنید و لیست قیمت نرده درب آکاردئونی با کیفیت را مشاهده کنید.

قیمت درب آکاردئونی ویلایی و آپارتمانی با کیفیت

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی

درب حفاظ کشویی آکاردئونی در ایران سازه از بهترین های موجود در بازار است که از خانه محافظت می کند. کیفیت ساخت، قیمت، زیبایی و امنیت درب حفاظ آکاردئونی در ایران سازه زبانزد است. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. • حفاظ آکاردئونی کشویی در ایران سازه با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود که سبب شده تا براقیت و درخشندگی اولیه خود را همیشه حفظ کنید. • جوشکاری CO2 استفاده شده برای جوش دادن بسیار نتیجه کار را تمیزتر و منظم تر نشان می دهد. • امکان خم کردن یا برش نرده های اکاردئونی به دلیل جوشکاری CO2 غیر ممکن است. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

هزینه و قیمت درب آکاردونی کشویی در سال 1401

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس