صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی زیبایی و امنیت را با هم به خانه شما می آورد.

زیبایی و طرح بی نظیر حفاظ آکاردئونی ساختمان در دستان ایران سازه است. انواع درب های آکاردئونی با پرچ مخفی سبب افزایش امنیت منازل می شود. حفاظ آکاردئونی در رنگ و طرح های مختلف در ایران سازه موجود است. امنیت را به دم در برسانید. عبور از حفاظ کشویی آکاردئونی کار آسانی نمی باشد! بنابراین با تهیه نرده درب کشویی یا ریلی آکاردئونی خانه خود را در برابر سارقین ایمن کنید.

درب کشویی آکاردئونی آپارتمان ایتالیایی و ایمن برای جلوگیری از ورود سارقین

 

حفاظ آکاردئونی یک از انواع حفاظ هایی است که علاوه بر ایجاد امنیت برای خانه و محل کار و اداره می تواند معنی بسته بودن آن ار نیز داشته باشد. با این مضمون که در صورت بسته بودن این حفاظ مراجعین متوجه عدم حضور شما خواهند شد. از این رو دیگر پیگیر ورود به خانه و یا اداره نخواهند شد. این موضوع مخصوصا برای اداره جات و شرکت ها می تواند مزیت بزرگی باشد.

حفاظ آکاردئونی حفاظی برای امنیت بیشتر

درب آکاردئونی یکی از راه هایی است که می توانید به کمک آن امنیت خانه خود را تضمین کنید. درب کشویی می تواند به راحتی باز و بسته شود و همچنین فضای کمی را نیز اشغال می کند. با وجود درب کشویی یا آکاردئونی شما می توانید به راحتی خانه خود را ایمن کرده و در نتیجه سارقین را ناامید کنید. درب آکاردئونی که طرح خود را از مدل نرده حفاظ شاخ گوزنی الهام گرفته است توانسته است به راحتی به یکی از طرح های پرطرفدار بین مشتریان تبدیل شود. شما با وجود این درب کشویی آکاردئونی می توانید اموال خود را در برابر سارقین محافظت کنید. حفاظ کشویی درب آکاردئونی برای درب ورودی ساختمان می باشد. از این رو صنایع فلزی آراد حفاظ با در برداشتن تکنسین ماهر و قطعات مرغوب به ساخت نرده آکاردئونی می پردازد. درب آکاردئونی در طرح ها و رنگ های مختلف خانه ی شما را با امنیت همدم می کند. از این رو با خیالی راحت به مسافرت بروید، زیرا حفاظ آکاردئونی خانه ای با امنیت کامل را برای شما فراهم می کند. از آن جایی که نرده آکاردئونی برای حفاظت از خانه شما روی درب نصب می شود از این رو داشتن حفاظ درب آهنی آکاردئونی سبب شده تا سارقین نتوانند وارد خانه شوند و نقشه های شوم خود را پیاده کنند. درب کشویی ریلی آکاردئونی زیبایی و هارمونی درب ساختمان را نیز مد نظر می گیرد.

قیمت درب آکاردئونی ویلایی و آپارتمانی با کیفیت

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی

حفاظ کشویی آکاردئونی یکی از طرح های پرطرفداری است که در ساختمان برای امنیت به کار می رود. با وجود حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان شما می توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید زیرا هم امنیت را به شما هدیه می دهد و هم قیمت مناسبی دارد. نرده حفاظ کشویی درب آپارتمان در ایران سازه قیمت مناسبی داشته زیرا براساس نرخ اتحادیه حساب می شود. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب آکاردئونی کشویی امروزه توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. درب آکاردئونی یا درب محافظ ضد سرقت امروزه به یکی از پرطرفدارترین محافظ های درب ساختمان تبدیل شده است. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. برای تماس و مشاوره یا بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ما در ایران سازه با شماره 09127716460 تماس بگیرید. قیمت نرده آکاردئونی بالکن در شرکت ایران سازه بسیار مناسب است و می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

هزینه و قیمت درب آکاردونی کشویی در سال 1401

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس