صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خانه ای ضد سرقت با درب آکاردئونی مدرن

امروزه درب های ضد سرقت در سطح گسترده توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو خیلی ها به دنبال استفاده از این محصول رفته و از این طریق به دنبال ایجاد بالاترین سطح امنیت برای خانه و یا محل کار خود هستند. اما استفاده از حفاظ آکاردئونی علاوه بر اینکه مانعی محکم تر برای ورود سارقین و افراد متفرقه ایجاد خواهد کرد، بلکه می تواند نقش محافظی برای خود درب ضد سرقت را نیز داشته باشد. اگر به دنبال راه کاری برای افزایش ایمنی ساختمان خود هستید بهتر است به سراغ نرده حفاظ شیک آکاردئونی بروید. این حفاظ شیک و زیبا می تواند امنیت ساختمان شما به طرز چشمگیری افزایش دهد. از بهترین راه کارهای موجود برای اینکه ورود سارقین را به خانه منع کنید همین محافظ ضد سرقت آکاردئونی است.

درب کشویی آکاردئونی آپارتمان ایتالیایی و ایمن برای جلوگیری از ورود سارقین

 

حفاظ آکاردئونی یک از انواع حفاظ هایی است که علاوه بر ایجاد امنیت برای خانه و محل کار و اداره می تواند معنی بسته بودن آن ار نیز داشته باشد. با این مضمون که در صورت بسته بودن این حفاظ مراجعین متوجه عدم حضور شما خواهند شد. از این رو دیگر پیگیر ورود به خانه و یا اداره نخواهند شد. این موضوع مخصوصا برای اداره جات و شرکت ها می تواند مزیت بزرگی باشد.

حفاظ آکاردئونی حفاظی برای امنیت بیشتر

حفاظ آکاردئونی برای ایجاد بالاترین سطح امنیت خود باید با کیفیت ساخت مناسبی همراه باشد. با این منظور که اگر از نظر ساخت به این وسیله دقت نشود، عملا سارقین می توانند از نقاط ضعف آن برای ورود استفاده کنند. همانطور که می دانید افراد متفرقه برای ورود به هر مکانی در کنار کلیدهای مختلف از وسایلی مانند اره آهنبر و مواردی از این دست نیز استفاده می کنند. کیفیت ساخت حفاظ آکاردئونی باید طوری باشد که امکان آسیب دیدن آن توسط این ابزار وجود نداشته و نقطه ضعفی از این بابت نداشته باشند. نرده کشویی آکاردئونی امنیت ساختمان را با طرح خاص و ویژه خود سبب می شود. اگر نگاهی به اطراف بیندازید متوجه می شوید که اکثر مغازه ها، آپارتمان ها و همچنین مراکز تجاری و اداری از درب کشویی آکاردئونی بهره مند شده اند. زیرا کیفیت و قیمت مناسب و طراحی شیک و زیبا آن را به یک محصول پرکاربرد تبدیل کرده است. درب آکاردئونی روی درب های ضد سرقت آپارتمان نیز نصب می شود و با چندین لایه مخفی و تیغه های عمودی مانع از دسترسی سارقین به درب اصلی می شود. ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب آکاردئونی دارد. چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که این شرکت قیمت درب آکاردئونی یا درب ضد سرقت کشویی را با توجه به نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین کرده و از این رو قیمت مقرون به صرفه ای برای مشتری لحاظ می کند.

قیمت درب آکاردئونی ویلایی و آپارتمانی با کیفیت

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی

ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب آکاردئونی کشویی امروزه توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. درب آکاردئونی یا درب محافظ ضد سرقت امروزه به یکی از پرطرفدارترین محافظ های درب ساختمان تبدیل شده است. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. برای تماس و مشاوره یا بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ما در ایران سازه با شماره 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

هزینه و قیمت درب آکاردونی کشویی در سال 1401

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس