صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

انواع متنوع درب آکاردئونی در ایران سازه

ایران سازه انواع متنوعی از درب آکاردئونی ارائه می دهد. بنابراین شما مشتری گرامی می توانید بر حسب سلیقه یکی از انواع مختلف حفاظ آکاردئونی را انتخاب کنید. حفاظ ریلی آکاردئونی درب آپارتمان در طرح سه لوزی ، چهارلوزی، شکلات پیچ، تمام لوزی و ... تولید می شود. بنابراین شما کافیست با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید و درخواست کاتالوگ داشته باشید. • مدل درب آکاردئون آپارتمان • درب آکاردئونی 3 گل • حفاظ آکاردئونی 4 گل • حفاظ درب آپارتمان پیچی • حفاظ اکاردئونی ایتالیایی • درب آکاردئون پرچ مخفی دوبل • حفاظ آکاردئون تمام لوزی دوجداره • خرید حفاظ درب اپارتمان سلطنتی نرده ای که جلو درب آپارتمان نصب می شود، حفاظت و امنیت ساختمان را تضمین می کند. حفاظ کشویی ریلی آکاردئونی یکی از حفاظ هایی است که توانسته جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. زیرا حضور چنین درب محکم و ستبری در جلو درب ورودی منزل ناخوداگاه به فرد احساس امنیت می دهد. حفاظ آکاردئونی از راهکارهایی است که افراد امروزه برای حفاظت و افزایش امنیت ساختمان خود به کار می گیرند. بنابراین با خرید درب اکاردئونی که به صورت ریلی باز و بسته می شود می توان آسایش را برای خانه خریداری کرد.

درب کشویی آکاردئونی آپارتمان ایتالیایی و ایمن برای جلوگیری از ورود سارقین

 

نرده کشویی یا درب آکاردئونی که به اسم حفاظ آکاردئونی نیز شناخته می شود. سبب شده است تا ایمنی ساختمان شما حفظ شود. خانه خود را با حفاظ آکاردئونی شیک و بی نظیر ایران سازه ایمن کنید. انواع حفاظ ساختمان کشویی در ایران سازه سبب شده تا شما با هر سلیقه ای که هستید بتوانید حفاظ آکاردئونی زیبا و در عین حال ایمن را انتخاب کنید. درب آکاردئونی طرح و نمای زیبایی دارد، این حفاظ ساختمان در طرح درب آکاردئونی سه گل چهار خم یا سه گل دو خم و درب اکاردئونی ایتالیایی یا حفاظ آکاردئونی پرچ مخفی 4 لایه و 2 لایه و 3 لایه و طرح تمام گل و... در ایران سازه تولید می شود.

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی شیک

درب یا حفاظ درب آکاردئونی که در ایران سازه تولید می شود از متریال خوبی بهره مند شده است. اما فاکتور قیمت نیز باید در ساخت درب آکاردئونی در نظر گرفته شود. این حفاظ در شرکت ایران سازه قیمت مناسبی دارد زیرا ایران سازه قیمت ها را براساس نرخ مصوب اتحادیه در نظر می گیرد. • حفاظ آکاردئونی کشویی در ایران سازه با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود که سبب شده تا براقیت و درخشندگی اولیه خود را همیشه حفظ کنید. • جوشکاری CO2 استفاده شده برای جوش دادن بسیار نتیجه کار را تمیزتر و منظم تر نشان می دهد. • امکان خم کردن یا برش نرده های اکاردئونی به دلیل جوشکاری CO2 غیر ممکن است.

قیمت درب آکاردئونی ویلایی و آپارتمانی با کیفیت

 

انواع درب آکاردئون شیک و مدرن با قیمت مناسب

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی

حفاظ کشویی آکاردئونی می تواند امنیت ساختمان شما را تضمین کند. از این رو دیگر نگران سارقین نباشید. در زیر برخی ویژگی های حفاظ آکاردئونی ذکر شده است: 1. قیمت مناسب حفاظ درب 2. امنیت و استحکام بالای حفاظ درب کشویی 3. زیبایی و طرح های متنوع حفاظ آکاردئونی برای تماس و مشاوره یا بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ما در ایران سازه با شماره 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

هزینه و قیمت درب آکاردونی کشویی در سال 1401

 

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس