صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

ایمنی خانه با نرده آهنی یا درب کشویی آکاردئونی

طرح های متنوع درب آکاردئونی کشویی سبب شده است تا مشتریان بین طرح های بی نظیری که وجود دارد سردرگم شوند! طرح درب آکاردئونی سه لوزی دو خم یا سه لوزی چهار خم یا طرح شکلات پیچی و یا تمام گل از انواع طرح درب آکاردئونی است. اگر به دنبال راه کاری برای افزایش ایمنی ساختمان خود هستید بهتر است به سراغ نرده حفاظ شیک آکاردئونی بروید. این حفاظ شیک و زیبا می تواند امنیت ساختمان شما به طرز چشمگیری افزایش دهد. از بهترین راه کارهای موجود برای اینکه ورود سارقین را به خانه منع کنید همین محافظ ضد سرقت آکاردئونی است.

درب کشویی آکاردئونی آپارتمان

 

نرده آکاردئونی که طرح خود را از ساز زیبای آکاردئون الهام گرفته است به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت این حفاظ را برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. نرده محافظ ضد سرقت آکاردئونی در طرح ها و مدل های متنوع از دو گل تا پنج گل و ایتالیایی و همچنین تعداد لایه های مخفی با طرح های عمودی و افقی متنوع ساخته می شود. در نظر داشته باشید که قیمت مناسب حفاظ آکاردئونی یکی از عواملی است که سبب می شود مشتریان در خرید این حفاظ تعلل نمی کنند. برای اینکه این حفاظ ایمن را داشته باشید بهترین گزینه استفاده از نرده حفاظ آکاردئونی ساخت ایران سازه است.

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی شیک

ایران سازه همیشه بهترین ها را برای افزایش رضایت مشتریان انجام می دهد. در واقع با وجود حفاظ های ایمن مانند نرده حفاظ آکاردئونی دو گل یا سه گل و همچنین نرده حفاظ های تسمه دار با پرچ های مخفی ساخت ایران سازه می توانید امنیت و زیبایی و قیمت مناسب را با همدیگر تجربه کنید. در نظر داشته باشید که ایران سازه همیشه یکی از بهترین تولید کننده های حفاظ روی دیوار و انواع درب آکاردئونی بوده است که توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین خود پیدا کند. یکی از مهمترین نکات در خرید نرده حفاظ کشویی آکاردئونی این است ک قیمت مناسبی داشته باشد. در واقع با وجود این حفاظ ایمن و با قیمت مناسب شما می توانید با خیال راحت از این حفاظ آکاردئونی استفاده کنید.

قیمت درب آکاردئونی ویلایی

 

انواع درب آکاردئون شیک

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی

کیفیت و قیمت و زیبایی حفاظ ریلی آکاردئونی یا درب ضد سرقت کشویی در ایران سازه بی نظیر است. زیرا این شرکت با سابقه ای درخشان در تولید انواع درب آکاردئونی در طرح های خاص و ایمن توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. • استفاده از رنگ های کوره ای و الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی درب آکاردئونی سبب شده است تا این درب ضد سرقت کشویی جلو آپارتمان همیشه براقیت خود را حفظ کند. • مشاوره و بازدید رایگان و همچنین پذیرش و ارسال سفارش به سراسر کشور از مزایای بهره مندی از خدمات ایران سازه می باشد. • انواع نمونه های موفق در اجرا و پیاده سازی درب آکاردئونی در سراسر کشور از افتخارات این شرکت است. برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس حاصل کنید.

هزینه و قیمت درب آکاردونی کشویی

 

دب کشویی آکاردئونی آپارتمان - محافظ ضد سرقت

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس