صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی امنیت را به خانه شما هدیه می دهد.

حفاظ کشویی آکاردئونی امنیت بی پایانی برای خانه شما فراهم می کند. در نظر داشته باشید که حصار کشویی شکلات پیچ یا نرده اکاردئونی ساده با دو گل یا سه گل و همچنین نرده آکاردئونی چهارگل یا پنج گل می تواند امنیت خانه شما را تضمین کند. نرده آکاردئونی با طرح شیک و مدرنی که دارد سبب می شود تا درب خانه شما به یکی از شیک ترین درب خانه تبدیل شود. امنیتی که نرده آکاردئونی به همراه دارد سبب می شود تا هیچ سارقی نتواند وارد خانه شده و اموال شما را به سرقت ببرد. در ایران سازه از بهترین تکنولوژی ها برای ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی استفاده می شود. از دستگاه های جوش پیشرفته تا رنگ آمیزی مدرن با روش های الکترواستاتیک و همچنین برش کاری و جوشکاری حرفه ای که همگی در ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی موثر است.

درب کشویی آکاردئونی آپارتمان

 

نرده کشویی آکاردئونی با طرح مدرن و خاصی که دارد سبب می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شما شده و اموال شما را به سرقت ببرند. محافظ کشویی آکاردئونی سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن بماند. در نظر داشته باشید که خانه ی شیک برای شما به همراه نرده محافظ کشویی آکاردئونی فراهم می شود.

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی شیک

نرده آکاردئونی کشویی که در ایران سازه ساخته می شود در رنگ های مختلف قهوه ای و همچنین سفید یا سیاه ساخته می شود. محافظ کشویی آکاردئونی با طرح شیک و مدرن و رنگ های با کیفیت تا سالیان متمادی مهمان خانه های گرم شما است. به دلیل رعایت استاندراهای امنیتی در ساخت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی سارقین نمی توانند وارد خانه شما شده و اموالتان را به سرقت ببرند. در نظر داشته باشید که وجود امنیت سبب می شود تا ارامش خاطر داشته باشید. از این رو شما می توانید با وجود نرده محافظ کشویی در ایران سازه امنیت را به خانه خود هدیه دهید. نرده محافظ آکاردئونی شکلات پیچ، امنیت را به خانه شما دعوت می کند. با وجود این محافظ درب ضد سرقت دیگر نگران نباشید. نرده آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود. هر یکی از این نرده آکاردئونی قیمت مخصوص به خود را دارد. اما اگر می خواهید بهترین قیمت را برای نرده حفاظ آهنی کشویی شکلات پیچی دریافت کنید. بهتر است از شرکت ایران سازه درخواست نرده کشویی نمایید. این شرکت با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده آهنی بهترین نرده کشویی شکلات پیچی را می سازد. از آن جایی که ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده کشویی آکاردئونی دارد و قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند. شما می توانید قیمت مناسب درب آکاردئونی را این شرکت درخواست کنید.

قیمت درب آکاردئونی ویلایی

 

انواع درب آکاردئون شیک

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی

از آن جایی که ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده کشویی آکاردئونی دارد و قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند. شما می توانید قیمت مناسب درب آکاردئونی را این شرکت درخواست کنید. قیمت حصار فلزی شکلات پیچی درب آپارتمان براساس طرح و تعداد تسمه و همچنین لایه های مخفی آن متفاوت است. اما قیمت واحد محافظ درب ضد سرقت کشویی مشخص است. ایران سازه یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع نرده آهنی کشویی است. این شرکت می تواند بهترین نرده کشویی را برای شما آماده کند، زیرا از بهترین متریال برای ساخت نرده کشویی آهنی آکاردئونی استفاده می کند و رنگ های با کیفیت را نیز برای رنگ آمیزی انتخاب می کند.

هزینه و قیمت درب آکاردونی کشویی

 

دب کشویی آکاردئونی آپارتمان - محافظ ضد سرقت

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس