صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی امنیت را به خانه شما هدیه می دهد.

نرده حفاظ آکاردئونی یکی از مهم ترین جنبه های امنیت ساختمان است. برای اینکه خانه خود را در برابر سارقین ایمن نگه دارید، کافیست نرده آکاردئونی را برای خانه خود داشته باشید. درب آکاردئونی که طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است امروزه بسیار محبوب شده است. این درب نقش محافظ ایمن را برای خانه شما انجام می دهد. نرده آکاردئونی در طرح های مختلف مانند درب آکاردئونی سه لوزی یا چهارلوزی و همچنین پنج لوزی یا پنج گل تولید می شود. البته امروزه نرده آکاردئونی ایتالیایی یا شکلات پیچ نیز در بازار تولید شده است که مشتریان خود را دارد.

درب کشویی آکاردئونی آپارتمان

 

حفاظ آهنی آکاردئونی ویژگی های ممتاز بسیاری دارد. یکی از این فاکتورها این است که این درب آهنی کم جا بوده و به صورت ریلی حرکت می کند. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ آهنی محکم در خانه شما به منزله این است که نگهبانی را در جلو درب به نگهبانی گذاشته اید. نرده محافظ آکاردئونی شکلات پیچ، امنیت را به خانه شما دعوت می کند. با وجود این محافظ درب ضد سرقت دیگر نگران نباشید. نرده آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شود. هر یکی از این نرده آکاردئونی قیمت مخصوص به خود را دارد. اما اگر می خواهید بهترین قیمت را برای نرده حفاظ آهنی کشویی شکلات پیچی دریافت کنید. بهتر است از شرکت ایران سازه درخواست نرده کشویی نمایید. این شرکت با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده آهنی بهترین نرده کشویی شکلات پیچی را می سازد. از آن جایی که ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده کشویی آکاردئونی دارد و قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند. شما می توانید قیمت مناسب درب آکاردئونی را این شرکت درخواست کنید.

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی شیک

ایران سازه یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع نرده آهنی کشویی است. این حفاظ آهنی می تواند بهترین نرده کشویی را برای شما آماده کند، زیرا از بهترین متریال برای ساخت نرده کشویی آهنی آکاردئونی استفاده می کند و رنگ های با کیفیت را نیز برای رنگ آمیزی انتخاب می کند. حفاظ کشویی آکاردئونی یکی از طرح های پرطرفداری است که در ساختمان برای امنیت به کار می رود. با وجود حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان شما می توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید زیرا هم امنیت را به شما هدیه می دهد و هم قیمت مناسبی دارد. نرده حفاظ کشویی درب آپارتمان در ایران سازه قیمت مناسبی داشته زیرا براساس نرخ اتحادیه حساب می شود. درب آکاردئونی می تواند قیمت مناسبی داشته باشد، به شرطی که از شرکت ایران سازه خریداری کنید. این شرکت قیمت مناسبی دارد. زیرا براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو قیمت مناسبی دارد. درب آکاردئونی با مدل های مختلفی که دارد، قیمت متفاوتی نیز دارد.

قیمت درب آکاردئونی ویلایی

 

انواع درب آکاردئون شیک

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی

از آن جایی که ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده کشویی آکاردئونی دارد و قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین می کند. شما می توانید قیمت مناسب درب آکاردئونی را این شرکت درخواست کنید. قیمت حصار فلزی شکلات پیچی درب آپارتمان براساس طرح و تعداد تسمه و همچنین لایه های مخفی آن متفاوت است. اما قیمت واحد محافظ درب ضد سرقت کشویی مشخص است. درب آکاردئونی با قیمت مناسب و کیفیت عالی و همچنین طرح های مختلف می تواند خانه شما را ایمن کند. برای داشتن حفاظ آکاردئونی با قیمت ارزان و طراحی شکیل می توانید با شرکت ایران سازه تماس بگیرید. برای تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب آکاردئونی کشویی امروزه توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. درب آکاردئونی یا درب محافظ ضد سرقت امروزه به یکی از پرطرفدارترین محافظ های درب ساختمان تبدیل شده است. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

هزینه و قیمت درب آکاردونی کشویی

 

دب کشویی آکاردئونی آپارتمان - محافظ ضد سرقت

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس