صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی امنیت را به خانه شما هدیه می دهد.

درب آکاردئونی انتخابی هوشمندانه برای خانه شما برای اینکه بتوانید خانه خود را در برابر سرقت ایمن کنید، باید از جنبه های امنیتی آن برخوردار باشید. یکی از راهکارهایی که برای ساختمان خود می توانید داشته باشید، درب آهنی آپارتمان است. راهی برای افزایش ایمنی ساختمان شما درب آهنی است. درب آکاردئونی که از ساز آکاردئون الهام گرفته شده است، جنبه امنیتی ساختمان را افزایش می دهد. از این رو شما با دربرداشتن درب آکاردونی که روی درب آپارتمان نصب می شود سبب می شود تا خانه شما ایمن شود.

درب کشویی آکاردئونی آپارتمان

 

درب آکاردئونی کشویی امنیت ساختمان شما را تضمین می کند. درب آکاردئونی یکی از راه هایی است که می توانید به کمک آن امنیت خانه خود را تضمین کنید. درب کشویی می تواند به راحتی باز و بسته شود و همچنین فضای کمی را نیز اشغال می کند. با وجود درب کشویی یا آکاردئونی شما می توانید به راحتی خانه خود را ایمن کرده و در نتیجه سارقین را ناامید کنید. درب آکاردئونی که طرح خود را از مدل نرده حفاظ شاخ گوزنی الهام گرفته است توانسته است به راحتی به یکی از طرح های پرطرفدار بین مشتریان تبدیل شود. شما با وجود این درب کشویی آکاردئونی می توانید اموال خود را در برابر سارقین محافظت کنید.

قیمت نرده حفاظ آکاردئونی شیک

حفاظ کشویی آکاردئونی یکی از طرح های پرطرفداری است که در ساختمان برای امنیت به کار می رود. با وجود حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان شما می توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید زیرا هم امنیت را به شما هدیه می دهد و هم قیمت مناسبی دارد. نرده حفاظ کشویی درب آپارتمان در ایران سازه قیمت مناسبی داشته زیرا براساس نرخ اتحادیه حساب می شود. درب آکاردئونی می تواند قیمت مناسبی داشته باشد، به شرطی که از شرکت ایران سازه خریداری کنید. این شرکت قیمت مناسبی دارد. زیرا براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و از این رو قیمت مناسبی دارد. درب آکاردئونی با مدل های مختلفی که دارد، قیمت متفاوتی نیز دارد.

قیمت درب آکاردئونی ویلایی

 

انواع درب آکاردئون شیک

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ آکاردئونی

درب آکاردئونی با قیمت مناسب و کیفیت عالی و همچنین طرح های مختلف می تواند خانه شما را ایمن کند. برای داشتن حفاظ آکاردئونی با قیمت ارزان و طراحی شکیل می توانید با شرکت ایران سازه تماس بگیرید. برای تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب آکاردئونی کشویی امروزه توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. درب آکاردئونی یا درب محافظ ضد سرقت امروزه به یکی از پرطرفدارترین محافظ های درب ساختمان تبدیل شده است. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

هزینه و قیمت درب آکاردونی کشویی

 

دب کشویی آکاردئونی آپارتمان - محافظ ضد سرقت

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس