صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ درب کشویی آکاردئونی یعنی امنیت خانه شما

اگر امنیت خانه برای شما بسیار اهمیت دارد را به شما پیشنهاد می کنیم که آکااردئونی را برای خانه خود انتخاب کنید زیرا وجود این درب فلزی کشویی مانع از ورود هر فردی به خانه شما می شود قفل های مخفی و همچنین تسمه های عمودی که در ساخت حفاظ آکاردئونی قرار گرفته است به گونه‌ای است که مانع از ورود سارقین می‌شود در واقع امکان برش و خم کردن میلگرد های به کار رفته در حفاظ آکاردئونی کاری غیر ممکن است زیرا تعداد تسمه های عمودی مانع از این امر می شود.

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

 

حفاظ آکاردئونی کشویی به صورت ریلی و یا کشویی باز و بسته می شود در واقع فضای کمی را برای نصب این نرده مورد نیاز است. حفاظ آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلف و همچنین رنگ های بسیار زیبا ت ایران سازه تولید می‌شود و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه و همچنین تناسب رنگ با سایر اجزای به کار رفته در آپارتمان و دیوار خانه خود دفاع درب آکاردئونی را انتخاب نمایید. حفاظ آکاردئونی در طرح سه گل ر گل تمام گل یا ۵ گل و همچنین مدل ایتالیایی و شکلات پیچ با تعداد لایه های مخفی و تعداد هسته های عمودی متفاوت و قفل مخفی تولید می‌شود شما بر اساس سلیقه و بودجه خود یکی از این طرح‌ها را می توانید انتخاب نمایید.

قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی در ایران سازه

یکی از مهمترین مواردی که برای خرید حفاظ کشویی آکاردئونی باید به آن توجه داشته باشید این است که قیمت مناسب و مقرون به صرفه داشته باشد در واقع انتخاب حفاظ آکاردئونی با کیفیت مناسب استحکام بالا و همچنین رنگ های با کیفیت مات و براق زیبا باید قیمت مناسبی را نیز داشته باشد در نظر داشته باشید که در ایران ساز قیمت‌ها بر اساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوبه نظارت تعیین می شود.

نرده حفاظ باغ لیلیوم

 

قیمت حفاظ لیلیوم

 

نتیجه گیری از خرید نرده آکاردئونی

ی اینکه امنیت خانه خود را افزایش دهید و تمام ضرایب امنیتی را برای خانه خود در نظر گرفته باشید نصب حفاظ آکاردئونی در جلوی درب آپارتمانی در ویرایش ما امری مهم است شما می توانید از شرکت ایران سازه اقدام به خرید نمایید زیرا کیفیت میلگردها برشکاری و جوشکاری و همچنین کیفیت رنگ های به کار رفته در حفاظ آکاردئونی به گونه‌ای است که سبب می‌شود این درب کشویی تا سالیان متمادی مهمان خانه های شما باشد برای تماس با کارشناس فروش می توانید شماره تلفن09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ باغ لیلیوم

 

قیمت حفاظ لیلیوم

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس