صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

امنیت را با درب اکاردئونی کشویی تجربه کنید.

انواع حفاظ ساختمان کشویی در ایران سازه سبب شده تا شما با هر سلیقه ای که هستید بتوانید حفاظ آکاردئونی زیبا و در عین حال ایمن را انتخاب کنید. *درب کشویی آکاردئونی که به صورت ریلی باز و بسته می شود سبب شده تا سارقان از سرقت چنین خانه هایی ناامید شوند.* نرده حفاظ آکاردئونی یکی از مهم ترین جنبه های امنیت ساختمان است. برای اینکه خانه خود را در برابر سارقین ایمن نگه دارید، کافیست نرده آکاردئونی را برای خانه خود داشته باشید. درب آکاردئونی که طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است امروزه بسیار محبوب شده است. این درب نقش محافظ ایمن را برای خانه شما انجام می دهد. نرده آکاردئونی در طرح های مختلف مانند درب آکاردئونی سه لوزی یا چهارلوزی و همچنین پنج لوزی یا پنج گل تولید می شود. البته امروزه نرده آکاردئونی ایتالیایی یا شکلات پیچ نیز در بازار تولید شده است که مشتریان خود را دارد.

نرده آهنی درب ساختمان اکاردئونی

 

کیفیت درب کشویی آکاردئونی در ایران سازه • حفاظ آکاردئونی کشویی در ایران سازه با رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شود که سبب شده تا براقیت و درخشندگی اولیه خود را همیشه حفظ کنید. • جوشکاری CO2 استفاده شده برای جوش دادن بسیار نتیجه کار را تمیزتر و منظم تر نشان می دهد. • امکان خم کردن یا برش نرده های اکاردئونی به دلیل جوشکاری CO2 غیر ممکن است.

قیمت نرده کشویی آکاردئونی

قیمت نرده حفاظ اکاردونی دیوار براساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی می باشد. همچنین میزان تسمه اضافی و پرچ مختلف نیز در قیمت موثر است. شکل نرده آکاردئون یا درب کشویی ریلی آهنی در ایران سازه براساس نظر مشتری تولید می شود. براساس مدل قیمت این درب متفاوت است. اما نکته ای که باید برای قیمت درب آکاردئونی در نظر داشته باشید این است که براساس پرچ مخفی و لایه های تسمه عمودی قیمت متغیر می باشد. یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در امنیت خانه، نرده کشویی ریلی است. با توجه به اینکه نرده کشویی آکاردئونی یکی از راه هایی است که می توانید خانه را ایمن کنید. نرده درب آهنی کشویی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند از این رو وجود نرده کشویی آکاردئونی خانه شما را محاظت می کند. حفاظ آکاردئونی ریلی به صورت کشویی باز و بسته می شود و از این رو فضای کمی را اشغال می کند. در نظر داشته باشید که نرده آهنی ریلی با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. درب آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است از این رو شما می توانید برحسب سلیقه خود یکی از انواع درب آکاردئونی را برای خود انتخاب کنید. درب آکاردئونی دو گل و سه گل یا سه گل و چهارگل همگی انواع درب کشویی هستند که برای خود می توانید انتخاب کنید. درب یا حفاظ ضد سرقت آکاردئونی بهترین راه برای برقراری امنیت خانه است. در نظر داشته باشید که حفاظ ضد سرقت در ایران سازه با قیمت مناسبی ساخته می شود از این رو شما می توانید با قیمت مناسب اقدام به خرید نرده کشویی آکاردئونی کنید. زیرا در این شرکت قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود.

نرده حفاظ باغ لیلیوم

 

قیمت حفاظ لیلیوم

 

نتیجه گیری از خرید حفاظ آکاردئونی در ایران سازه

نتیجه گیری از خرید محصولات ایران سازه: • قیمت مناسب • کیفیت بالا • زیبایی و ظرافت بالای کار • مشاوره و بازدید رایگان • ارسال به سراسر کشور برای تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل کنید. مشتری گرامی توجه داشته باشید که امنیت هزینه نیست. شما با در نظر گرفتن اینکه با پرداخت هزینه اندکی می توانید سرمایه و اموال خود را حفظ کنید، پس متوجه این موضوع می شوید که لحاظ کردن جنبه امنیتی برای ساختمان بسیار مهم جلوه می کند. برای تماس و مشاوره یا بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ما در ایران سازه با شماره 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ باغ لیلیوم

 

قیمت حفاظ لیلیوم

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس