صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی کشویی یعنی امنیت بی نظیر

اگر به دنبال درب آکاردئونی هستید، می توانید از محصولات ایران سازه بهترین ها را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که ایمنی خانه شما در دستان محافظ درب است. یکی از فاکتورهای مهم در امنیت خانه این است که سارقین نتوانند از طریق درب خانه وارد منزل شوند. شما باید از بهترین درب آکاردئونی که قابل خم شدن یا برش خوردن نیست، استفاده کنید. در نظر داشته باشید که درب کشوییی آکاردئونی ایمنی خانه شما را تضمین می کند. انواع درب کشویی آکاردئونی مانند، دولوزی یا دو گل، سه لوزی یا سه گل، چهارگل یا چهار لوزی و تمام گل یا پنج لوزی، مدل شکلات پیچ، مدل ایتالیایی می باشد که شما عزیزان می توانید آن را تهیه کنید. درب کشویی سبب امنیت ساختمان می شود. همچنین به دلیل کشویی بودن فضای کمی را به خود اختصاص می دهد.

قیمت درب آکاردئونی

انواع درب کشویی آکاردئونی مانند، دولوزی یا دو گل، سه لوزی یا سه گل، چهارگل یا چهار لوزی و تمام گل یا پنج لوزی، مدل شکلات پیچ، مدل ایتالیایی می باشد که شما عزیزان می توانید آن را تهیه کنید. درب کشویی سبب امنیت ساختمان می شود. همچنین به دلیل کشویی بودن فضای کمی را به خود اختصاص می دهد.

قیمت درب آکاردئونی

یکی از راه هایی که می توان با کمک آن اقدام به ایمن کردن ساختمان نمود، استفاده از درب آکاردئونی کشویی است. در نظر داشته باشید که این شرکت می تواند ایمنی خانه شما را تضمین می کند. یکی از بهترین راه هایی که می توان ایمنی را تضمین کرد و زیبایی درب خانه نیز افزایش یابد، استفاده از محافظ درب ضد سرقت است. مشتریان گرامی توجه داشته باشید که ایران سازه نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع حفاظ دارد. این شرکت با توجه به اینکه قیمت اولیه یا نرخ واحد محصولات را براساس نرخ اتحادیه و یا نهادهای نظارتی مصوب تعیین می کند، درب آکاردئونی این شرکت نیز قیمت مناسبی دارد. هر یک از حفاظ های آکاردئونی با طرح های مختلف، قیمت متفاوتی دارد.

درب کشویی آکاردئونی
قیمت حفاظ آهنی آکاردئونی

خرید درب کشویی آکاردئونی

درب آکاردئونی ایمنی خانه شما را افزایش می دهد. شما عزیزان می توانید برحسب سلیقه خود یکی از بهترین درب آکاردئونی را انتخاب کنید. یکی از راه هایی که می توان با کمک آن ایمنی خانه را تضمین کرد استفاده از درب اکاردئونی است. در نظر داشته باشید که این حفاظ ایمنی خانه شما را تضمین کرده و اجازه نمی دهد هیچ سارقی وارد خانه شود. با توجه به اینکه درب آکاردئونی هم زیبایی و هم ایمنی به همراه دارد بهترین انتخاب است. برای مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت درب آکاردئونی مدرن
قیمت درب آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس