صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی با قیمت عالی و طراحی مدرن در ایران سازه

رنگ حفاظ آکاردئونی معمولا رنگ های تیره مانند مشکی، قهوه ای، برنز، مسی، شیری، سفید و ... است. البته رنگ درب آکاردئونی به سلیقه مشتری تعیین می شود. جنس رنگ در ظاهر درب آکاردئونی تاثیر زیادی دارد. در ایران سازه از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک استفاده می شود که تاثیر زیادی در نمای درب آکاردئونی داشته و از دوام و درخشندگی بیشتری نیز برخوردار است. درب آکاردئونی از مهمترین گزینه هایی است که مالکین خانه های مسکونی و ساختمانی های تجاری اقدام به نصب آن می کنند. این حفاظ ها از تسمه های آهنی قوی و مستحکم ساخته شده است که عبور از آن ها غیرممکن است. شکستن و بریدن این حفاظ نیاز به ابزار تخصصی دارد که هم سروصدا و هم بسیار زمان بر است. حفاظ آکاردئونی به صورت لایه های افقی و عمودی مخفی در ساختار خود یک مانع خوبی برای سارقین است. این درب حفاظ آکاردئونی مشبک لوزی مانند است و ساختار اصلی خود را از ساز آکاردئونی الهام گرفته است، هرچقدر تراکم نرده حفاظ اکاردئونی بیشتر باشد، امنیت آن نیز افزایش می یابد.

خرید نرده ریلی آکاردئونی

درب آکاردئونی برای بار اول توسط رومی ها ساخته شد. این حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان کاربرد دارد و به دلیل طراحی خاصی که دارد سبب تاثیر چشمگیری روی نمای ساختمان مسکونی یا تجاری می شود. مدل های متفاوتی از درب آکاردئونی در شرکت ایران سازه ساخته می شود که مشتریان عزیز با توجه به سبک سلیقه ای که دارند می توانند یکی از این نوع درب آکاردئونی ها را برای خود انتخاب کنند. حفاظ آکاردئونی به صورت مشبک ساخته شده که این شبکه ها لوزی شکل هستند. جنس حفاظ آکاردئونی از آهن و فولاد است و کیفیت و مقاومت خوبی در برابر برش و ضربه دارد. در قسمت پایینی و بالایی قاب درب ریل نصب می شود و میله متصل به درب، در داخل این ریل قرار می گیرد. کم حجم بودن این درب آکاردئونی سبب شده است تا این محصول به یکی از پرفروش ترین سازه های امنیتی در ایران تبدیل شود. بری حصول امنیت بیشتر در درب آکاردئونی می توان از قفل های توکار و روکار استفاده کرد که کار باز کردن درب آکاردئونی را برای سارقین سخت می کند. چند قفله بودن درب آکاردئونی یکی از راهکارهای امنیتی برای افزایش ضریب امنیت ساختمان است.

قیمت درب آکاردئونی

برای محاسبه حفاظ آکاردئونی کشویی درب آپارتمان نیاز است که طول درب را در عرض درب ضرب کرده و سپس عدد حاصل را در قیمت هر متر مربع ضرب نمایید. قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی آپارتمان به عواملی از جمله جنس فولاد به کار رفته، نوع رنگ آمیزی، نوع جوشکاری و میزان قیمت روز آهن بستگی دارد. قیمت درب آکاردئونی براساس عوامل مختلفی قیمت گذاری می شود، یکی از مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت این حفاظ، جنس، طرح و همچنین ابعاد درب است. توجه کنید که تراکم بالای درب آکاردئونی نیز سبب افزایش قیمت می شود زیرا وزن درب را افزایش می دهد. همچنین ضخامت درب آکاردئونی نیز در قیمت این حفاظ موثر است زیرا موجب افزایش وزن و در نهایت افزایش قیمت می شود. بدیهی است که متریال به کار رفته در ساخت درب ریلی کشویی نیز متغیر است و همین امر تاثیر مستقیمی روی قیمت دارد. لازم است متذکر شویم که قیمت حفاظ درب آپارتمان براساس قیمت روز آهن نیز تغییراتی دارد.

قیمت درب آکاردئونی
درب آکاردئونی

مزیت های استفاده از درب آکاردئونی

در هنگام خرید نرده ریلی آکاردئونی نیاز است که موارد زیر را رعایت فرمایید: 1. استحکام درب و مقاومت درب آکاردئونی کشویی 2. قفل توکار و قفل روکار 3. روان بودن درب آکاردئون در هنگام باز و بسته شدن 4. کیفیت درب آکاردئونی در زیر مزیت های استفاده از درب آکاردئونی را شرح داده ایم: 1. صرفه جویی در فضا با درب آکاردئونی ضد سرقت 2. عدم نصب حفاظ آکاردئونی به دیوار 3. سازگاری محافظ ریلی با هر شرایط مکانی و آب و هوایی 4. قابلیت تعویض آسان نرده کشویی 5. استفاده آسان از حفاظ ریلی برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

درب آکاردئونی
مزیت های استفاده از درب آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس