صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

انواع مدل حفاظ آکاردئونی برای ساختمان

نرده آکاردئونی در طرح های مختلف مانند درب آکاردئونی سه لوزی یا چهارلوزی و همچنین پنج لوزی یا پنج گل تولید می شود. البته امروزه نرده آکاردئونی ایتالیایی یا شکلات پیچ نیز در بازار تولید شده است که مشتریان خود را دارد. حفاظ آهنی آکاردئونی ویژگی های ممتاز بسیاری دارد. یکی از این فاکتورها این است که این درب آهنی کم جا بوده و به صورت ریلی حرکت می کند. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ آهنی محکم در خانه شما به منزله این است که نگهبانی را در جلو درب به نگهبانی گذاشته اید. درب آکاردئونی یکی از راه هایی است که می توانید به کمک آن امنیت خانه خود را تضمین کنید. درب کشویی می تواند به راحتی باز و بسته شود و همچنین فضای کمی را نیز اشغال می کند. با وجود درب کشویی یا آکاردئونی شما می توانید به راحتی خانه خود را ایمن کرده و در نتیجه سارقین را ناامید کنید. درب آکاردئونی که طرح خود را از مدل نرده حفاظ شاخ گوزنی الهام گرفته است توانسته است به راحتی به یکی از طرح های پرطرفدار بین مشتریان تبدیل شود. شما با وجود این درب کشویی آکاردئونی می توانید اموال خود را در برابر سارقین محافظت کنید.

نرده حفاظ آکاردئونی مدل سه لوزی یا سه گل

نرده حفاظ آکاردئونی یکی از مهم ترین جنبه های امنیت ساختمان است. برای اینکه خانه خود را در برابر سارقین ایمن نگه دارید، کافیست نرده آکاردئونی را برای خانه خود داشته باشید. درب آکاردئونی که طرح خود را از ساز آکاردئون الهام گرفته است امروزه بسیار محبوب شده است. این درب نقش محافظ ایمن را برای خانه شما انجام می دهد.

قیمت نرده آکاردئونی

شکل نرده آکاردئون یا درب کشویی ریلی آهنی در ایران سازه براساس نظر مشتری تولید می شود. براساس مدل قیمت این درب متفاوت است. اما نکته ای که باید برای قیمت درب آکاردئونی در نظر داشته باشید این است که براساس پرچ مخفی و لایه های تسمه عمودی قیمت متغیر می باشد. حفاظ کشویی آکاردئونی یکی از طرح های پرطرفداری است که در ساختمان برای امنیت به کار می رود. با وجود حفاظ ضد سرقت پشت درب آپارتمان شما می توانید خریدی هوشمندانه داشته باشید زیرا هم امنیت را به شما هدیه می دهد و هم قیمت مناسبی دارد. نرده حفاظ کشویی درب آپارتمان در ایران سازه قیمت مناسبی داشته زیرا براساس نرخ اتحادیه حساب می شود.

خرید درب آکاردئونی
انواع مدل حفاظ آکاردئونی برای ساختمان

خرید درب آکاردئونی

مشتری گرامی توجه داشته باشید که امنیت هزینه نیست. شما با در نظر گرفتن اینکه با پرداخت هزینه اندکی می توانید سرمایه و اموال خود را حفظ کنید، پس متوجه این موضوع می شوید که لحاظ کردن جنبه امنیتی برای ساختمان بسیار مهم جلوه می کند. نرده حفاظ آکاردئونی یکی از مهمترین مواردی است که باید برای امنیت خانه خود در نظر داشته باشید. حفاظ کشویی آکاردئونی می تواند خانه شما را در برابر سارقین فرصت طلب حفظ کند. درب کشویی آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می شود و از این لحاظ توانسته است جایگاه کمی را به خود اختصاص دهد و در خانه هایی که پاگرد کوچکی دارند و فضای کمی در جلو درب آپارتمان خود دارند، به راحتی نصب شود. برای تماس و مشاوره یا بازدید رایگان می توانید با کارشناس فروش ما در ایران سازه با شماره 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت نرده درب آکاردئونی کشویی
قیمت نرده آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس