صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

ساختار درب آکاردئونی مدرن و جدید

به طور کلی ساختار درب آکاردئونی متکی بر پرچ ها است و با باز شدن پرچ های اصلی، ساختار شبکه از هم می پاشد، سارقین با دریل شارژی اقدام به باز کردن پرچ های درب می کنند که این کار هم زمان بر و هم پرسروصدا است. از مهمترین دلایلی که درب آکاردئونی روی درب ورودی نصب می شود، امنیت آن است. این مدل درب ها به عنوان یک درب دوم عمل کرده و روی قاب اصلی درب نصب می شود. درب های آکاردئونی برخلاف درب های ضد سرقت بسیار سخت و محکم هستند و از تیغه هایی با ضخامت دست کم 50 میلی متر ساخته می شود. ضخامت درب های ضد سرقت خوب معمولا 15 میلی متر است که در مقایسه با درب آکاردئونی امنیت زیادی ندارد.

درب آهنی آکاردئونی

مزایای درب آکاردئونی را می توان در زیر برشمرد: 1. بازشدن به صورت کشویی و اشغال کم فضا 2. نفوذ سخت به دلیل ساختار خاص 3. استحکام و مقاومت بالای درب آکاردئونی 4. استفاده به عنوان درب دوم برای افزایش امنیت درب اکاردئونی که قفل استاندارد داشته باشد و از آهن آلات باکیفیت خوب ساخته شده باشد می تواند برای خرید بسیار مناسب باشد. فاصله تسمه ها و ضخامت آن ها در ساخت درب آکاردئونی بسیار اهمیت دارد و امنیت آن را افزایش می دهد. اتصالات مناسب و تعداد لوزی های موجود در ساختار درب آکاردئونی نیزمی تواند امنیت ساختمان را افزایش دهد. برای خرید درب آکاردئونی می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

نرده آکاردئونی ارزان

اگر به دنبال راهی برای امنیت ساختمان هستید می توانید درب آکاردئونی را امتحان کنید. خرید محافظ ضد سرقت با قیمت مناسب می تواند خریدی هوشمندانه برای شما باشد. اگر می خواهید درب کشویی متحرک آکاردئونی را برای خود انتخاب کنید باید فاکتورهای متعددی در نظر بگیرید. درب کشویی آکاردئونی امنیت ساختمان شما را تضمین می کند و می تواند خانه ای امن به شما هدیه دهد. انواع درب آکاردئونی در ایران سازه شامل، درب کشویی آکاردئونی دو گل یا سه گل و چهارگل و پنج گل یا پنج لوزی و.... است. به خاطر داشته باشید که درب آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است.

نرده آکاردئونی ارزان
قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب کشویی آکاردئونی در ایران سازه می تواند شما را خشنود کند. اگر به دنبال محافظ ضد سرقت با قیمت مناسب هستید از ایران سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب کشویی آکاردئونی دارد این محافظ را انتخاب کنید. قیمت نرده حفاظ کشویی آکاردئونی در ایران سازه بر مبنای نرخ اتحادیه تعیین می شود و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید. درب آهنی آکاردئونی برای حفاظت از امنیت ساختمان شما است. شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. زیرا هم قیمت ها مقرون به صرفه است و هم اینکه زیبایی خاصی در ساخت نرده کشویی آکاردئونی به کار می رود. برای تماس با کارشناس فروش و بازدید و مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

خرید درب کشویی آکاردئونی
درب کشویی آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس