صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

انتخاب حفاظ آکاردئونی یک مزیت است.

نرده حفاظ آکاردئونی امنیت را به خانه شما دعوت می کند و شما می توانید از این حفاظ آکاردئونی برای افزایش ضریب ایمنی خانه خود استفاه کنید. حفاظ آکاردئونی شیک و جدید با طرح های مختلف و رنگ های بسیار شیک و با کیفیت سبب می شود تا زیبایی نمای خانه شما نیز شیک و زیباجلوه کند. در نظر داشته باشید که امنیت و زیبایی خانه شما در دستان نرده حفاظ آکاردئونی است. نرده آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است که شما می توانید یکی از این طرح ها را برای خود انتخاب کنید. • نرده حفاظ آکاردئونی مدل ایتالیایی • نرده آکاردئونی طرح دو گل • نرده آکاردئونی طرح تسمه دوبل پرچ مخفی • حفاظ آکاردئونی طرح سه گل • حفاظ آکاردئونی طرح پنج گل

استحکام درب آکاردئونی

استحکام درب آکاردئونی باید به اندازه ای باشد که قابل برش و خم کردن نباشد و از این رو شما بتوانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید. نرده حفاظ آکاردئونی باید از بهترین متریال ساخته شود تا به اندازه ی کافی مقاومت داشته باشد. در نظر داشته باشید که با وجود نرده حفاظ کشویی آکاردئونی خانه شما به منزله یک گاوصندوق می شود که درب آکاردئونی درب این گاو صندوق است.

قیمت درب آکاردئونی شیک و مدرن

درب آکاردئونی در ایران سازه از قیمت مناسبی برخوردار است. تولید کنندگان درب آکاردئونی باید کیفیت متریال و همچنین امنیت و استحکام آن را در نظر بگیرند و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را برای ساخت آن لحاظ کنند. قیمت درب آکاردئونی در ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود و قیمت مناسبی دارد.

قیمت درب آکاردئونی شیک و مدرن
قیمت درب آکاردئونی

چرا درب آکاردئونی شیک برای امنیت خانه بهترین گزینه است؟

ایمنی می تواند همیشه شما را از یک اتفاق ناگوار نجات دهد. درب آکاردئونی نقش نجات دهنده شما را دارد زیرا با اطمنیان خاطر می توانید درب آهنی را قفل کنید و به مسافرت بروید. بالاترین درجه اطمنیان و ایمنی را از نرده حفاظ آکادرئونی بخواهید. حفاظ آکاردئونی با طرحی که دارد مانع از ورود سارقین به خانه می شود. حفاظ آکاردئونی همان طور که از نامش پیدا است، یک محافظ برای درب ساختمان است. حفاظ آکاردئونی باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند امنیت ساختمان را تضمین کند. یکی از ویژگی های درب آکاردئونی این است که قفل محکمی داشته باشد و هر کلیدی نتواند آن را باز کند.

درب آکاردئونی
نرده حفاظ کشویی آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس