صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی در شرکت ایران سازه با قیمت عالی و طرحهای متنوع

اگر به دنبال نرده حفاظ کشویی آکاردئونی هستید که امنیت ساختمان شما را تضمین کند، باید از آراد حفاظ خرید کنید. با توجه به اینکه در این شرکت از بهترین متریال برای ساخت درب آکاردئونی استفاده می شود در نتیجه شما می توانید با خیال راحت از ایران سازه خرید خود را انجام دهید. درب های آکاردئونی در مدل های مختلف در این شرکت تولید می شود. حفاظ درب آکاردئونی دو گل، سه گل، چهارگل، پنج گل، مدل ایتالیایی، مدل شکلات پیچ، پرچ مخفی و ... با طراحی شیک و رنگ های کوره ای الکترواستاتیک سبب شده است محصولات این شرکت به یک برند عالی تبدیل شوند. نرده حفاظ کشویی آکاردئونی امنیت ساختمان را افزایش می دهد در نتیجه برای اینکه بتوانید از امنیت به دست آمده نهایت لذت را ببرید کافیست بهترین حفاظ درب را انتخاب کنید.

قیمت حفاظ درب آکاردئونی

 

درب آکاردئونی به تنهایی میتواند در مقابل سارقین مقاومت کند و از ورود افراد غریبه به داخل خانه جلوگیری کند. شما باید در نظر داشته باشید که درب آکاردئونی یکی از عناصر مهم برای برقراری امنیت ساختمان است.

درب کشویی آکاردئونی یعنی امنیت و زیبایی

درب آکاردئونی برای ویلا و اپارتمان یک عنصر ضروری است. قیمت این حفاظ درب در شرکت ایران سازه براساس نرخ اتحادیه تعیین شده و بسیار مقرون به صرفه است. مشتریان عزیز با هر بودجه ای که دارند می توانند از شرکت آراد حفاظ خرید خود را انجام دهند. در این شرکت انواع حفاظ آکاردئونی تولید می شود که براساس ساختار و مدل قیمت های متفاوتی دارد. نرده حفاظ کشویی درب آپارتمان یا درب آکاردئونی از متریال عالی برخوردار است زیرا در این شرکت از بهترین تجهیزات ساخته شده است. برای خرید اینترنتی نرده حفاظ کشویی آپارتمان می توانید با کارشناس فروش در ایران سازه تماس بگیرید و یا خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

حفاظ آکاردئونی کشویی در تهران

 

نرده محافظ آکاردئونی ریلی در تهران

 

قیمت نرده درب آکاردئونی کشویی

حفاظ ریلی درب آپارتمان امنیت ساختمان شما را تضمین می کند. با وجود یک نرده حفاظ پشت درب می توانید سارقین را از ورود به خانه منع کنید. وجود نرده حفاظ ریلی پشت درب آپارتمان راه کاری است که می توانید با کمک آن سارقین را از ورود به خانه منع کنید. در نظر داشته باشید که نگهبانی و مراقبت از خانه و اموال خانه را جدی بگیرید. با وجود حفاظ ریلی درب آپارتمان شما می توانید به راحتی ایمنی را برای خانه خود در نظر داشته باشید. حفاظ ریلی درب آپارتمان با کیفیت که قیمت مناسبی نیز دارد بهترین انتخاب برای مشتریان است. در نظر داشته باشید که شما می توانید قیمت مناسب نرده حفاظ آکاردئونی ریلی را از ایران سازه دریافت کنید. زیرا این شرکت قیمت ها را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید نمایید. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع درب آکاردئونی کشویی امروزه توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند. درب آکاردئونی یا درب محافظ ضد سرقت امروزه به یکی از پرطرفدارترین محافظ های درب ساختمان تبدیل شده است. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت نرده درب آکاردئونی کشویی

 

خرید نرده درب کشویی

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس