صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ آکاردئونی یعنی امنیت بی پایان

درب آکاردئونی برای بار اول توسط رومی ها ساخته شد. این حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان کاربرد دارد و به دلیل طراحی خاصی که دارد سبب تاثیر چشمگیری روی نمای ساختمان مسکونی یا تجاری می شود. مدل های متفاوتی از درب آکاردئونی در شرکت ایران سازه ساخته می شود که مشتریان عزیز با توجه به سبک سلیقه ای که دارند می توانند یکی از این نوع درب آکاردئونی ها را برای خود انتخاب کنند. حفاظ آکاردئونی به صورت مشبک ساخته شده که این شبکه ها لوزی شکل هستند. جنس حفاظ آکاردئونی از آهن و فولاد است و کیفیت و مقاومت خوبی در برابر برش و ضربه دارد. در قسمت پایینی و بالایی قاب درب ریل نصب می شود و میله متصل به درب، در داخل این ریل قرار می گیرد. کم حجم بودن این درب آکاردئونی سبب شده است تا این محصول به یکی از پرفروش ترین سازه های امنیتی در ایران تبدیل شود. بری حصول امنیت بیشتر در درب آکاردئونی می توان از قفل های توکار و روکار استفاده کرد که کار باز کردن درب آکاردئونی را برای سارقین سخت می کند. چند قفله بودن درب آکاردئونی یکی از راهکارهای امنیتی برای افزایش ضریب امنیت ساختمان است.

خرید اینترنتی نرده آکاردئونی شیک و جدید

حفاظ آکاردئونی به صورت ساز آکاردئونی است و فضای کمی را به خود اشغال می کند. با وجود این درب دیگر نگران هیچ سارقی نباشید. درب آکاردئونی مدرن و شیک امنیت ساختمان را تضمین می کند. انواع نرده آکاردئونی در ایران سازه موجود است که شما می توانید برحسب نیاز و سلیقه خود یکی از درب آکاردئونی را انتخاب کنید. درب آکاردئونی دو گل یا سه گل، درب آکاردئونی چهار گل یا پنج گل و مدل ایتالیایی و .... انواع نرده درب محافظ ضد سرقت هستند.

قیمت نرده درب آکاردئونی کشویی

نرده درب آکاردئونی کشویی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند. همچنین در ایران سازه قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. از این رو می توانید با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی با تسمه یا لایه های مخفی متغیر است. همچنین تعداد گل ها نیز روی قیمت درب آکاردئونی اثر می گذارد. عبور از بین نرده های در هم تنیده شده نرده حفاظ کشویی آکاردئونی کار سختی است. بنابراین با وجود این نرده کشویی آکاردئونی دیگر نگران ورود سارقین نباشید. خرید نرده کشویی با قیمت مناسب در ایران سازه می تواند شما را از خرید این درب آکاردئونی جادویی خشنود کند. نرده آکاردئونی طرح ها و مدل های مختلفی دارد که شما می توانید با هر سلیقه ای یکی از طرح های متنوع نرده کشویی آکاردئونی را انتخاب کنید.

نرده حفاظ آکاردئونی
قیمت نرده کشویی آکاردئونی

خرید نرده حفاظ ضد سرقت

درب آکاردئونی کشویی مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک و جدید می تواند خانه شما را ایمن کند. در صورتی که تمایل دارید خانه ای ایمن برای ساختمان خود فراهم کنید. استفاده از حفاظ کشویی نرده ضد سرقت بسیار اهمیت دارد.نرده حفاظ اکاردئونی شیک و جدید با قیمت مناسبی که دارد سبب می شود تا مشتریان زیادی به سمت خرید این محصول سوق داده شوند. در ایران سازه کارشناسان ما بهترین محصولات و بهترین جوشکاری و برشکاری را برای محصولات اجرا می کنند. در نهایت محصول آماده شده از نظر کیفیت در نوع خود بهترین است. درب کشویی یا درب کرکره ای در ایران سازه با قمیت عالی و کیفیت مناسب ساخته می شود. برای بازدید یا مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ آکادرئونی شیک
قیمت نرده کشویی آکاردئونی جدید
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس