صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ آهنی آکاردئونی ریلی

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در امنیت خانه، نرده کشویی ریلی است. با توجه به اینکه نرده کشویی آکاردئونی یکی از راه هایی است که می توانید خانه را ایمن کنید. نرده درب آهنی کشویی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند از این رو وجود نرده کشویی آکاردئونی خانه شما را محاظت می کند. حفاظ آکاردئونی ریلی به صورت کشویی باز و بسته می شود و از این رو فضای کمی را اشغال می کند. در نظر داشته باشید که نرده آهنی ریلی با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. درب آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است از این رو شما می توانید برحسب سلیقه خود یکی از انواع درب آکاردئونی را برای خود انتخاب کنید. درب آکاردئونی دو گل و سه گل یا سه گل و چهارگل همگی انواع درب کشویی هستند که برای خود می توانید انتخاب کنید.

درب آهنی آکاردئونی

• درب آکاردئونی متناسب با ابعاد درب آپارتمان نصب می شود و به راحتی روی درب آپارتمان نصب می شود. • نرده فلزی آپارتمانی از لحاظ قرارگیری جوشکاری تسمه به انواع مختلف نصب می شود. • ساده بودن جوشکاری بر روی در ورودی آپارتمان به معنی کم امنیت بودن آن نیست بلکه اجرای ساده ای دارد. • درب متحرک با حفاظ های مشبک لوزی آهنی یا فولادی یک حایل امنیتی قوی برای ساختمان شما محسوب می شود که با وجود آن دیگر راهی برای ورود سارقین نیست.

مناسب ترین مدل نرده حفاظ کشویی

نرده حفاظ کشویی آکاردئونی باید هم امنیت ساختمان را برقرار کند و هم منحصر به فرد باشد. همچنین ویژگی دیگری که باید نرده حفاظ کشویی داشته باشد این است که قیمت مناسبی داشته باشد. 1. امنیت ایجاد شده توسط نرده حفاظ کشویی فاکتور مهم است. 2. طراحی و یا مدل نرده حفاظ کشویی فاکتور مهم و تاثیر گذار بعدی است. 3. پرچ های مخفی به کار رفته در ساخت نرده حفاظ کشویی از دیگر فاکتورهای مهم در خرید نرده حفاظ ریلی آکاردئونی است.

قیمت درب کشویی آکاردئونی
خرید درب کشویی آکاردئونی

قیمت درب کشویی آکاردئونی

حفاظ آهنی آکاردئونی به صورت چند لایه یا چند تیغه است که همین امر سبب می شود تا درب آکاردئونی شما بسیار ایمن باشد و برش زدن یا خم کردن میلگردها امری غیرممکن باشد. درب کشویی آکاردئونی امنیت ساختمان شما را تضمین می کند و می تواند خانه ای امن به شما هدیه دهد. انواع درب آکاردئونی در ایران سازه شامل، درب کشویی آکاردئونی دو گل یا سه گل و چهارگل و پنج گل یا پنج لوزی و.... است. به خاطر داشته باشید که درب آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده آکاردئونی ارزان
درب کشویی آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس