صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت درب آکاردئونی و نحوه محاسبه قیمت

درب آکاردئونی برای بار اول توسط رومی ها ساخته شد. این حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان کاربرد دارد و به دلیل طراحی خاصی که دارد سبب تاثیر چشمگیری روی نمای ساختمان مسکونی یا تجاری می شود. مدل های متفاوتی از درب آکاردئونی در شرکت ایران سازه ساخته می شود که مشتریان عزیز با توجه به سبک سلیقه ای که دارند می توانند یکی از این نوع درب آکاردئونی ها را برای خود انتخاب کنند. حفاظ آکاردئونی به صورت مشبک ساخته شده که این شبکه ها لوزی شکل هستند. جنس حفاظ آکاردئونی از آهن و فولاد است و کیفیت و مقاومت خوبی در برابر برش و ضربه دارد. در قسمت پایینی و بالایی قاب درب ریل نصب می شود و میله متصل به درب، در داخل این ریل قرار می گیرد. کم حجم بودن این درب آکاردئونی سبب شده است تا این محصول به یکی از پرفروش ترین سازه های امنیتی در ایران تبدیل شود.

قیمت نرده آکاردئونی

رب آکاردئونی امنیتی است که باید برای هر خانه خریداری شود. از آن جایی که حفاظ کشویی آکاردئونی با طرح ها و مدل های بی نظیری که دارد توانسته است در خانه های بسیاری از افراد جا خوش کند، اما هستند عده ای که هنوز قدر این نگهبان قوی را نمی دانند. حفاظ آکاردئونی همچون سپری در برابر خانه شما ایستاده و جان فشانی می کند. از این رو این نگهبان بی مزد برای خانه شما امنیت و آسایش خاطر را رقم می زند. حفاظ کشویی آکاردئونی در برابر هر ورود غیر مجازی سینه سپر کرده است.

قیمت نرده آکاردئونی

اگر قیمت و هزینه حفاظ آکاردئونی شما را از داشتن چنین امنیتی محروم کرده است، باید به شما این نکته را گوشزد کنیم که احتیاط شرط عقل است و داشتن حفاظی محکم با هزینه اندک بسیار مقرون به صرفه تر و آگاهانه تر از سرقت وسایل است! اما نگران هزینه حفاظ آکاردئونی نباشید. زیرا در ایران سازه با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مقرون به صرفه و مطابق با نرخ اتحادیه شما را برای داشتن درب آهنی محافظ همراهی می کنیم.

قیمت درب کشویی آکاردئونی
زیبایی طرح حفاظ آکاردئونی کشویی

خرید نرده آهنی کشویی آکاردئونی

خانه و نمای خارجی خانه شما باید از جلوه های زیبایی برخوردار باشد. از این رو توجه به طرح و رنگ و طرح نرده آکاردئونی نیز بسیار مهم می باشد. زیرا اگر خوب برش کاری نشده باشد و یا رنگ امیزی ضعیفی داشته باشد جز چند تکه آهن پاره چیزی بیش نیست. نتیجه گیری: تولید درب حفاظ کشویی در ایران سازه با بهره مندی از متریال مرغوب و همچنین رنگ های با کیفیت و پرسنل مجرب قطعا همان چیزی خواهد شد که می خواهید. یکی از فاکتورهای تاثیر گذار در امنیت خانه، نرده کشویی ریلی است. با توجه به اینکه نرده کشویی آکاردئونی یکی از راه هایی است که می توانید خانه را ایمن کنید. نرده درب آهنی کشویی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند از این رو وجود نرده کشویی آکاردئونی خانه شما را محاظت می کند. حفاظ آکاردئونی ریلی به صورت کشویی باز و بسته می شود و از این رو فضای کمی را اشغال می کند. در نظر داشته باشید که نرده آهنی ریلی با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. درب آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است از این رو شما می توانید برحسب سلیقه خود یکی از انواع درب آکاردئونی را برای خود انتخاب کنید. درب آکاردئونی دو گل و سه گل یا سه گل و چهارگل همگی انواع درب کشویی هستند که برای خود می توانید انتخاب کنید.

خرید نرده آهنی کشویی آکاردئونی
قیمت درب کشویی آکاردئونی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس