صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

درب آکاردئونی با قیمت مناسب

با وجود حفاظ کشویی آکاردئونی دیگر سارقین نمی توانند وارد خانه شما شده و اموالتان را به سرقت ببرند. در نظر داشته باشید که وجود حفاظ آکاردئونی برای هر خانه ای لازم است زیرا همچون نگهبانی است که از خانه محافظت می کند. برای داشتن حفاظ امن و باکیفیت آکاردئونی کافیست با ایران سازه در ارتباط باشید. نرده حفاظ کشویی آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می شود و از این رو فضای کمی را به خود اشغال می کند. با وجود نرده کشویی دیگر هیچ راهی برای ورود سارقین باز نیست. طرح ها و مدل های مختلف نرده کشویی از نرده کشویی آکاردئونی دو گل ، سه گل یا سه لوزی و چهار گل و تمام گل و مدل ایتالیایی هر یک می تواند خانه ای امن را به شما هدیه دهد.

قیمت نرده کشویی آکاردئونی

اگر راهی را برای حفاظت از ساختمان در نظر دارید، باید به شما بگوییم که نرده حفاظ کشویی آکاردئونی بهترین انتخاب برای شما است. زیرا این حفاظ کشویی آکاردئونی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند و خانه ای امن به شما هدیه دهد. عبور از بین نرده های در هم تنیده شده نرده حفاظ کشویی آکاردئونی کار سختی است. بنابراین با وجود این نرده کشویی آکاردئونی دیگر نگران ورود سارقین نباشید. خرید نرده کشویی با قیمت مناسب در ایران سازه می تواند شما را از خرید این درب آکاردئونی جادویی خشنود کند. نرده آکاردئونی طرح ها و مدل های مختلفی دارد که شما می توانید با هر سلیقه ای یکی از طرح های متنوع نرده کشویی آکاردئونی را انتخاب کنید.

نرده حفاظ آکاردئونی

نرده آهنی آکاردئونی راه را بر سارقین سد می کند و در عین حال زیبایی را نیز برای درب آپارتمان به ارمغان می آورد. قیمت حفاظ آهنی کشویی آکاردئونی در ایران سازه بسیار مقرون به صرفه است زیرا براساس نرخ اتحادیه تعیین می شود و از قیمت اتحادیه تخطی نمی کند. یکی از مزیت های خرید از شرکت ایران سازه این است که این شرکت بر مبنای نرخ اتحادیه قیمت حفاظ کشویی آکاردئونی را تعیین می کند. از این رو با وجود این حفاظ ایمن دیگر نگران سارقین نباشید و با وجود شرکت ایران سازه با خیال راحت اقدام به خرید از این شرکت معتبر نمایید.

نرده آکاردئونی با قیمت مناسب
خرید نرده آکاردئونی در تهران

قیمت نرده کشویی آکاردئونی

اگر به دنبال راهی هستید که خانه خود را ایمن کنید بهتر است به سراغ نرده کشویی آکاردئونی باشید. این حفاظ با طرح های خاص و ویژه ای که دارد می تواند سارقین را پشت درب آپارتمان به دام بیندازد. در تهران، کرج شمال و سایر شهرهای ایران شما می توانید نرده حفاظ کشویی را داشته باشید. برای پروژه های سنگین ما همراه شما هستیم تا بهترین درب آکاردئونی را برای شما به ارمغان آوریم. قیمت مناسب نرده کشویی آکاردئونی شما را خشنود می کند. برای تماس با کارشناس فروش می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ کشویی آکاردئونی
درب آکاردئونی با قیمت مناسب
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس