صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت نرده پنجره

نرده حفاظ پنجره مدرن با قیمت مناسب امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد. خرید حفاظ ایمن برای پنجره ساختمان و ویلاباغ یک ضرورت است. در ایران سازه انواع حفاظ شیک و مدرن پنجره ساخته می شود و از این رو امنیت ساختمان شما تضمین می شود. محافظ پشت پنجره یکی از راه کارهایی است که می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند. با وجود نرده حفاظ مدرن پنجره دیگر نگران ورود سارقین نباشید زیرا این حفاظ می تواند هم چون سپری در برابر سارقین از خانه شما محافظت کند. انواع نرده پنجره ساده یا متحرک در ایران سازه ساخته می شود. شما می توانید براساس مدل ساختمان یا آپارتمان خود یکی از انواع نرده پنجره را انتخاب کنید. با توجه به اینکه نرده پنجره متحرک به صورت کشویی یا آکاردئونی باز و بسته می شود ازاین رو شما می توانید در هر موقعی که نیاز داشته باشید نرده را ببندید و از فضای پشت پنجره لذت ببرید. همچنین حفاظ پنجره ساده در پشت پنجره باید جوش بخورد.

قیمت نرده پنجره

حفاظ پنجره راهی است که می توانید به کمک آن امنیت ساختمان خود را تضمین کنید. در نظر داشته باشید که وجود امنیت در ساختمان سبب آرامش می شود از این رو با وجود این نرده حفاظ شیک و زیبا امنیت را به خانه خود هدیه دهید. نرده حفاظ پنجره فرفورژه یا استیل یکی از انواع نرده پنجره است. حفاظ مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک انتخاب ایده الی است. هر فرد می تواند با سبک سلیقه ای که دارد بهترین نرده حفاظ پنجره را برای خود انتخاب کنید. حفاظ شیک و جدید پنجره طرح کلاسیک یا طرح مدرن و طرح های سلطنتی و .... همگی سبب می شوند تا خانه شما ایمن شود.

قیمت نرده پنجره شیک

حفاظ پنجره شیک و مدرن می تواند امنیت ساختمان شما را تضمین کند. حفاظ شیک و جدید با قیمت مناسب بهترین انتخاب برای شما است. نرده حفاظ پنجره طرح ها و مدل های مختلفی دارد و شما می توانید از این حفاظ های متنوع برای ساختمان خود استفاده کنید. حفاظ پنجره شیک و جدید مدرن با قیمت مناسب و طراحی عالی می تواند یک خرید هوشمندانه باشد. اما در نظر گرفتن کیفیت و استحکام آن بسیار مهم و حیاتی است. به خاطر داشته باشید که در شرکت ایران سازه از بهترین متریال برای ساخت انواع نرده حفاظ پنجره استفاده می شود. نرده حفاظ پنجره ساده، نرده حفاظ پنجره متحرک یا کشویی، حفاظ پنجره طرح چوب، حفاظ پنجره استیل و فرفورژه و... انواع نرده پنجره هستند. نرده حفاظ پشت پنجره نه تنها باید کیفیت و امنیت داشته باشد بلکه در نظر گرفتن قیمت آن نیز مهم است. قیمت حفاظ پشت پنجره در ایران سازه براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده و قیمت مناسبی دارد. قیمت حفاظ آهنی پنجره در ایران سازه به متراژ و طراحی و مدل نرده حفاظ نیز بستگی دارد.

خرید نرده پنجره
قیمت نرده پنجره شیک

خرید نرده پنجره

نرده حفاظ پنجره استیل یا نرده پنجره شیک مدرن فرفورژه و همچنین طرح های خاص مدرن و کلاسیک و یا نرده حفاظ پنجره کرکره ای و.. انواع حفاظ پنجره است. در ایران سازه قیمت نرده حفاظ پنجره براساس نرخ اتحادیه و یا نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. از این رو شما هزینه مناسب و معقولی را برای خریداری نرده پشت پنجره پرداخت می کنید. برای اطلاع از قیمت و مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ شیک و مدرن پنجره
حفاظ پنجره ساده یا متحرک
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس