صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ شاخ گوزنی با قیمت عالی

دیوار خانه خود را با نرده حفاظ شاخ گوزنی حفاظت کنید. سعی کنید راه را بر سارقان فرصت طلب با حصار کشی روی دیوار ببندید. همیشه از قدیم گفته اند، پیشگیری بهتر از درمان است، از این رو با داشتن نرده حفاظ شاخ گوزنی دیگر نگران سرقت نباشید. از آنجایی که حفاظ شاخ گوزنی تنها یکی از انواع نرده حفاظ دیواری است، حفاظ های دیگری همچون نرده لیلیوم ، حفاظ نرده نیزار ، نرده سرنیزه ، نرده بوته ای و... در ایران سازه تولید میشود. نرده دیوار شاخ گوزنی پرتراکم همچون نگهبانی بی مزد، روی دیوار خانه شما مشغول به انجام وظیفه است. نرده دیوار شاخ گوزنی با طرح و مدلی که دارد امنیت خانه را تضمین می کند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید نرده حفاظ شاخ گوزنی داشته باشید کیفیت است. این حفاظ از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. در نظر داشته باشید که حفاظ های روی دیوار ساخت ایران سازه با بهترین متریال ساخته می شود. زیبایی نرده شاخ گوزنی فاکتور مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود. از جمله راهکارهایی که می توان نمای خانه را زیبا کرد، استفاده از حفاظ های طرح شیک نرده شاخ گوزنی است.

قیمت نرده روی دیوار شاخ گوزنی

تراکم و اندازه و تعداد میلگردهای به کار رفته در ساخت نرده شاخ گوزنی بسته به ارتفاع دیوار و همچنین شرایط همجواری با سایر منازل دارد، از این رو کارشناس فروش ما با مراجعه به محل و بازدید از دیواری که قصد حصارکشی دارد، می توان بهترین پیشنهاد را ارائه دهد.

خانه های امن با حفاظ دیواری شاخ گوزنی

در صورتی که نرده حفاظ شاخ گوزنی را برای دیوار خود انتخاب کنید، از این رو می توانید امنیت بی نظیری را برای ساختمان خود تجربه کنید. نرده شاخ گوزنی روی دیوار از شاخ های گوزن الهام گرفته است. در نظر داشته باشید که این حفاظ از بهترین و پرطرفدارترین نرده روی دیوار است. تراکم حفاظ شاخ گوزنی نسبت به نرده سرنیزه بسیار بالاتر است. بنابراین نرده شاخ گوزنی هیچ راه عبوری را برای سارقین باز نمی گذارد. در نظر داشته باشید که این حفاظ ارتفاع و عرض قابل قبولی دارد بنابراین سارقین با وجود این نرده دیگر نیت های شوم ورود به منزل شما را در سر نمی پرورانند.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی
زیبایی و امنیت نرده حفاظ شاخ گوزنی

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. بنابراین دیگر نگران قیمت گزاف حفاظ شاخ گوزنی دیوار نباشید. ایران سازه از بهترین محصولات برای ساخت نرده بهره می برد. بنابراین شما با قیمت مناسب، کیفیت مقبولی را نیز خریداری می کنید. خانه ای ایمن میخواهید، زیبایی نیز برای شما اهمیت دارد، پس حفاظ نرده شاخ گوزنی را انتخاب کنید. مزایای بی شماری برای استفاده از نرده دیوار باغ شاخ گوزنی وجود دارد که در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم. 1. زیبایی و طراحی منحصر به فرد نرده شاخ گوزنی 2. قیمت مقرون به صرفه نرده حفاظ شاخ گوزنی 3. امنیت بالای نرده دیوار شاخگوزنی 4. غیر قابل نفوذ بودن این نوع نرده دیوار باغ

نرده حفاظ شاخ گوزنی در تهران
تراکم حفاظ شاخ گوزنی
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس