صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت نرده حفاظ پنجره

نرده اهنی پنجره در مدل های حفاظ پنجره فرفورژه یا نرده حفاظ استیل یا نرد محافظ پنجره شیک و به روز با طرح برش لیزری، نرده حفاظ پنجره سلطنتی و یا نرده محافظ آهنی پنجره فانتزی و... در شرکت ایران سازه ساخته می شود. شما می توانید متناسب با نمای ساختمان خود یکی از این طرح های متنوع نرده محافظ پنجره را برای خود انتخاب کنید.نرده محافظ پنجره شیک و جدید می تواند زیبایی خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد زیرا طرح ها و مدل های گسترده در نرده حفاظ پنجره که در ایران سازه تولید می شود می تواند امنیت ساختمان را افزایش دهد. نرده حفاظ پنجره استیل یا فرفورژه و همچنین نرده محافظ پنجره کشویی یا متحرک و ثابت از انواع نرده حفاظ هایی است که در ایران سازه تولید می شود. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ پنجره توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان را از آن خود کند. به خاطر داشته باشید که کیفیت ساخت و همچنین قیمت نرده حفاظ پنجره از مهمترین عواملی است که باید در هنگام خرید توجه کنید.

نرده حفاظ پنجره استیل

در شرکت ایران سازه از مواد و متریال مرغوب برای ساخت نرده حفاظ آهنی پنجره استفاده می شود. شما می توانید یکی از طرح های متنوع نرده حفاظ پنجره آهنی را برای خود اختیار کنید و از کیفیت و استحکام آن لذت ببرید. از جوشکاری با بهترین دستگاه های موجود و همچنین رنگ آمیزی با رنگ های الکترواستاتیک و همچنین بهره مندی از دقت و ظرافت در جوشکاری و برشکاری سبب می شود تا محصول نهایی شما یکی از بهترین محافظ های آهنی پنجره باشد. اگر نرده حفاظ پنجره از کیفیت بالایی برخوردار باشد بنابراین شما می توانید با خیال راحت خانه خود را ترک کنید زیرا امکان برش خوردن یا خم شدن و همچنین رنگ رفتگی و... در نرده حفاظ پنجره وجود ندارد.

نرده حفاظ پنجره استیل

اگر خانه ویلایی و آپارتمانی دارید که برای آن به دنبال حفاظ راه پله و حفاظ تراس هستید به سایت خوبی سرزده آید در سایت ایران سازه انواع نرده حفاظ راه پله و همچنین نرده حفاظ تراز با قیمت بسیار مناسب و در عین حال طراحی شیک و کیفیت عالی تولید می شود. نرده راه پله و همچنین نرده تراس برای امنیت ساختمان شما و صرف دیگر برای زیبایی کاربردهای بسیار زیادی دارند شما با خرید یک حفاظ تراس و یا نرده راه پله شیک و مدرن و کلاسیک می توانید نمای ساختمان خود را بیش از پیش منحصر به فرد نمایید. از طرف دیگر حفاظ پنجره هم برای پیشگیری از سقوط افراد و هم برای پیشگیری از ورود سارقین پرست طلب یک گزینه امنیتی است که باید تمامی خانه ها از آن بهره ببرد. نرده حفاظ پنجره خود را شیک و جدید انتخاب کنید آنگاه روی نمای خارجی ساختمان تاثیر بسیار زیبایی خواهد داشت بنابراین شما با یک تیر دو نشان خواهید و هم امنیت را به ساختمان خود دعوت کرده اید و هم اینکه معماری خارجی خانه خود را بیش از پیش منحصربه‌فرد و چشم نواز هستند کرده‌اید.

 قیمت نرده حفاظ پنجره
حفاظ پنجره زیبا و شیک

قیمت نرده حفاظ پنجره

قیمت حفاظ آهنی پنجره کشویی یا نرده پنجره دوجداره و حفاظ پنجره ثابت در شرکت ایران سازه سبب می شود تا شما با خیال راحت از این شرکت اقدام به خرید کنید. طرح ها و مدل های مختلف پنجره، قیمت های متنوعی داشته و از این رو شما می توانید با پرداخت هزینه مشخص، نرده پنجره را برای خود داشته باشید. خرید نرده حفاظ پنجره استیل و یا حفاظ پنجره فرفورژه و همچنین انواع نرده راه پله و حفاظ تراس با قیمت بسیار عالی و در عین حال کیفیت بسیار مطلوب در شرکت ایران سازه امری ممکن است. برای تماس با کارشناس فروش و همچنین مشاوره و بازدید رایگان میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

قیمت نرده حفاظ پنجره
نرده حفاظ پنجره
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس