صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

قیمت نرده حفاظ پنجره متحرک ارزان و مدرن

ایران سازه با بهره گیری از تکنولوژی های روز و همچنین استفاده از مصالح ایمن و ابزار الات شیک توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند و محصولی عالی برای ایمنی ساختمان بسازد. بهترین کیفیت و بالاترین امنیت به همراه قیمت مقرون به صرفه همان چیزی است که سبب شده است تا نرده حفاظ پنجره متحرک در این شرکت زبانزد شود. نرده حفاظ پنجره متحرک دو نوع قفل توکار و روکار دارد و به سفارش مشتری می توان قفل های ایمنی بیشتری را نصب کرد. همانطور که بیان کردیم حفاظ پنجره یکی از ملزومات اصلی برای افزایش ضریب امنیتی ساختمان از جمله ویلا آپارتمان و یا ساختمان های تجاری و اداری است اگر به دنبال این هستید که امنیت خانه خود را افزایش دهید و در عین حال به دنبال افزایش زیبایی نمای خارجی ساختمان خود می باشید بهترین راهکار استفاده از حفاظ های پنجره مدرن با طراحی های شیک و در عین حال مستحکم و ایمن است.

 قیمت حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

حفاظ پنجره متحرک یکی از انواع نرده حفاظ های پنجره مدرن است که در پنجره بیرونی ساختمان نصب می شود و از این رو حفاظت و ایمنی ساختمان را برعهده دارد. نرده حفاظ پنجره شیک در مورد استحکام و ایمنی حرف اول را می زند زیرا جوشکاری و برشکاری آن به گونه ای است که به هیچ عنوان قابل برش نیست. نرده حفاظ پنجره ممکن است به نظر شما چون متحرک است ایمن نباشد. اما اشتباه نکنید. این حفاظ پنجره از قفل های محکمی برخوردار است که شکستن آن ها آن هم روی پنجره غیر ممکن است. این سازه مانند سایر سازه های امنیتی ساختمان ایمن است و از دستبرد خانه ممانعت می کند.

قیمت حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

حفاظ پنجره با قیمت مناسبی در شرکت ایران سازه تولید می شود در نظر داشته باشید که این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه تعاونی تعیین می کند از این رو شما می توانید با قیمت مناسبی محصولات مورد نظر خود را تعیین نمایید. حفاظ پنجره بر اساس طرح مدل ابعاد و همچنین کیفیت متریال قیمت گذاری می شود. حفاظ پنجره در این شرکت بر اساس فاکتورهای متعددی قیمت‌گذاری می‌شود یکی از مهمترین عوامل در قیمت نرده حفاظ پنجره ابعاد و طرح استفاده شده برای آن می باشد از طرف دیگر در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ تعاونی و نهادهایی مانند اتحادیه تعیین می شود از این رو شما می توانید با خیال راحت قیمت مناسب و مقرون به صرفه را برای خرید حفاظ پنجره بپردازید.

 قیمت حفاظ پنجره
نرده حفاظ پنجره

انواع حفاظ پنجره متحرک

حفاظ پنجره یکی از راهکارهایی است که شما با کمک آن می‌توانید ضریب امنیتی ساختمان خود را افزایش دهید اگر به دنبال این هستید که سارقین را از ورود به خانه خود منع کنید و با خیال راحت ساختمان خود را ترک کنید باید از حفاظ پنجره مستحکم استفاده نمایید. حفاظ پنجره مدل های بسیار متنوعی تولید می شود شما می توانید بر اساس سبک سلیقه ای که دارید یکی از انواع حفاظ پنجره را برای ساختمان خود انتخاب کنید به خاطر داشته باشید که طرح ها و مدل های حفاظ پنجره بر اساس نظر مشتری تعیین می شود اما با این حال کارشناس فروش ما برای افزایش ضریب امنیتی ساختمان شما نظرات کارشناسانه خود را بیان می کند. حفاظ پنجره در طرحهای متنوعی مانند نرده حفاظ فرفورژه نرده حفاظ استیل نرده حفاظ کلاسیک نرده حفاظ پنجره طرح چوب نرده حفاظ مدرن و نرده حفاظ پنجره سلطنتی و غیره تولید می شود. برای تماس با کارشناس فروش میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره با قیمت مناسب

حفاظ پنجره فرفورژه
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس