صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره ساده و شیک زیبایی را به خانه شما می آورد.

طرح حصار پنجره شیک و حفاظ پنجره ساده و شیک یکی از مواردی بوده که روی نمای خانه بسیار تاثیر گذار است. از آن جایی که نرده آهنی باید علاوه بر حفظ امنیت ، زیبایی نیز داشته باشد بنابراین در انتخاب نرده فرفورژه و یا استیل به جلوه آن نیز توجه کنید. در ایران سازه با توجه به اینکه به جنبه های زیبایی شناسی بسیار توجه می شود . * از این رو در با انتخاب این شرکت برای ساخت نرده دیگر نگران جلوه و نمای خانه نباشد. * مدل حفاظ پنجره ساده با طرح و مدل ساده ای که دارد سبب شده تا نما بیش از پیش شلوغ جلوه نکند. اما توجه کنید سادگی و در عین حال زیبایی نباید فراموش شد. نرده پنجره باید با کیفیت بالا و طرح خاصش امنیت را برای ساکنان خانه رقم بزند.

قیمت حفاظ پنجره ساده

زیبایی و امنیت نرده حفاظ پنجره در ایران سازه سبب می شود تا شما ایمنی و زیبایی نمای خانه را با هم داشته باشید. حفاظ محکم در طرح های مختلف فرفورژه – استیل و ... درایران سازه با مدل های به روز ساخته می شود. برای داشتن این حفاظ ها بهتر است شما یکی از انواع نرده حفاظ ها را برای خود انتخاب کنید. اگر به دنبال نرده حفاظ پنجره شیک و به روز هستید، می توانید پنجره شیک و به روز ایران سازه را برای خانه خود را امتحان کنید.

قیمت حفاظ پنجره ساده

در ایران سازه با نیم قرن تجربه، قیمت ها براساس نرخ اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی تعیین می شود. در نظر داشته باشید که این شرکت برای مقرون به صرفه شدن نرده حفاظ، از نرخ اتحادیه استفاده می کند. زیبایی و کیفیت و همچنین استحکام نرده حفاظ پنجره در ایران سازه اهمیت دارد. در صورتی که به دنبال نرده حفاظ پنجره هستید می توانید با این شرکت تماس بگیرید تا هم کیفیت و هم قیمت مناسبی دریافت کنید.

حفاظ پنجره ساده و شیک
عکس حفاظ پنجره ساده

قیمت نرده حفاظ پنجره ساختمان

با مشاهده عکس حفاظ پنجره ساده و یا مدرن در ایران سازه شما می توانید به دقت و تمیزی کار پی ببرید. نکته مهم در ایران سازه این می باشد که کارشناس ما برای بازدید و مشاوره رایگان به محل شما اعزام شده و سپس نظر کارشناسانه ی خود را بیان می کند. در ایران سازه ما مواردی را به کار می گیریم تا محصول نهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار گیرد: 1. رنگ کوره ای الکترواستاتیک 2. ارسال کاتالوگ برای مشاهده تصویر و نمونه کارها 3. ارسال سفارش به سراسر کشور 4. قیمت مناسب 5. مشاوره رایگان جهت تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

مدل حفاظ پنجره ساده
نرده پنجره
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس