صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ نیزار شیک و جدید با قیمت مناسب

حفاظ نیزار یکی از انواع حفاظ های مدرن است که در دیوار ساختمان به کار می رود. این حفاظ برای تامین امنیت ساختمان است و منظره ای بسیار خاص و زیبا را ایجاد می کند. حفاظ نیزار در کنار زیبایی که دارد ضریب امنیت بالایی را نیز به همراه دارد و از این رو سارقین نمی توانند به راحتی از لابه لای تیغ های برنده این حفاظ جان سالم به در ببرند. حفاظ نیزار یکی از بهترین مدل های نرده حفاظ دیوار است. این حفاظ مدت های زیادی است که جای نرده های ساده و قدیمی را گرفته است. حفاظ دیوار نیزار می تواند امنیت ساختمان شما را به قدری بالا ببرد که دیگر هیچ سارقی نتواند وارد حیاط خانه شما شود. برای خرید نرده حفاظ دیوار نیزار با کیفیت عالی و قیمت مناسب کافیست به ایران سازه اعتماد کنید. ما با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع حفاظ دیوار نیزار توانسته ایم بهترین نرده حفاظ ها را تهیه کنیم.

قیمت حفاظ دیوار نیزار

حفاظ نیزار با ارتفاع های متفاوت 70 تا 120 سانتی متری و با میلگرد 10 ساخته می شود. حفاظ های نیزار از قوطی های 20 در 30 روی دیوار بهره می برد. به طور کلی تولید حفاظ دیوار نیزار در شرکت ایران سازه با رعایت استانداردها و لحاظ کردن نظر مشتری انجام می شود.

قیمت حفاظ دیوار نیزار

حفاظ دیوار نیزار بسته به اینکه چه متریالی دارد و اینکه ابعاد و ارتفاع و همچنین قطر میلگرد به کار رفته در ساخت آن چیست، قیمت های بسیار متغیری دارد. از طرف دیگر نوع رنگ آمیزی که الکترواستاتیک است یا معمولی و اینکه نوع جوشکاری آن نیز روی قیمت نهایی نرده حفاظ دیوار نیزار تاثیر می گذارد. به صورت کلی در شرکت ایران سازه قیمت حفاظ دیوار نیزار بسیار مقرون به صرفه است. قیمت حفاظ دیواز نیزار را با این کیفیت و این متریال در هیچ شرکت دیگری نمی توانید بیابید. با خیال راحت از شرکت ایران سازه خرید خود را انجام دهید.

حفاظ نیزار شیک و جدید با قیمت مناسب
خرید حفاظ دیوار نیزار

خرید حفاظ دیوار نیزار

نرده های حفاظ دیوار نیزار بسته به نیاز مشتری متغیر است. یکی از دلایلی که باعث شده ست که نرده حفاظ دیوار نیزا امنیت بالایی داشته باشد، حالت نیزاری آن است. این حالت سبب شده است تا نرده ها مستقیما به شاسی و از بالا به همدیگر جوش داده شوند. به دلیل نقاط جوش کمتری، امنیت این حفاظ بسیار بیشتر است. برای خرید نرده حفاظ دیوار نیزار می توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید. برای ارتباط کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ نیزار با ارتفاع های متفاوت
حفاظ دیوار نیزار
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس