صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ آکاردئونی از امنیت سخن می گوید.

درب آکاردئونی برای بار اول توسط رومی ها ساخته شد. این حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان کاربرد دارد و به دلیل طراحی خاصی که دارد سبب تاثیر چشمگیری روی نمای ساختمان مسکونی یا تجاری می شود. مدل های متفاوتی از درب آکاردئونی در شرکت ایران سازه ساخته می شود که مشتریان عزیز با توجه به سبک سلیقه ای که دارند می توانند یکی از این نوع درب آکاردئونی ها را برای خود انتخاب کنند. حفاظ آکاردئونی به صورت مشبک ساخته شده که این شبکه ها لوزی شکل هستند. جنس حفاظ آکاردئونی از آهن و فولاد است و کیفیت و مقاومت خوبی در برابر برش و ضربه دارد. در قسمت پایینی و بالایی قاب درب ریل نصب می شود و میله متصل به درب، در داخل این ریل قرار می گیرد. کم حجم بودن این درب آکاردئونی سبب شده است تا این محصول به یکی از پرفروش ترین سازه های امنیتی در ایران تبدیل شود. بری حصول امنیت بیشتر در درب آکاردئونی می توان از قفل های توکار و روکار استفاده کرد که کار باز کردن درب آکاردئونی را برای سارقین سخت می کند. چند قفله بودن درب آکاردئونی یکی از راهکارهای امنیتی برای افزایش ضریب امنیت ساختمان است.

حفاظ آکاردئونی مدرن

اگر به دنبال راه کاری برای افزایش ایمنی ساختمان هستید و از ترس سارقین نمی توانید خانه خود را ترک کرده و به مسافرت بروید. می توانید با کمک نرده حفاظ کشویی آکاردئونی این ترس را دور بریزید. نرده حفاظ آکاردئونی یکی از بهترین روش ها برای افزایش ایمنی ساختمان شما عزیزان است. با وجود این نرده کشویی آکاردئونی دیگر نگران ورود سارقین نباشید.

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی

در ایران سازه حفاظ ضد سرقت آکاردئونی بر مبنای نرخ اتحادیه قیمت گذاری می شود. یعنی خبری از قیمت های گزاف و سربه فلک کشیده سایر شرکت ها نمی باشد. حفاظ شیک آکاردئونی با توجه به مدل و همچنین تعداد لایه های مخفی به کار رفته در آن قیمت نهایی را تعیین می کند. حفاظ آکاردئونی امنیت ساختمان شما را تضمین می کند. با وجود این حفاظ شیک و زیبا دیگر نگران هزینه های گزاف شرکت های دیگر نباشید. زیرا شرکت آراد حفاظ بهترین قیمت را برای نرده آکاردئونی زیبا و مستحکم در نظر گرفته است. قیمت براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود.

نرده آکاردئونی
قیمت حفاظ آکاردئونی

نحوه محاسبه قیمت حفاظ آکاردئونی کشویی

اگر به دنبال راه کاری برای افزایش ایمنی ساختمان خود هستید بهتر است به سراغ نرده حفاظ شیک آکاردئونی بروید. این حفاظ شیک و زیبا می تواند امنیت ساختمان شما به طرز چشمگیری افزایش دهد. از بهترین راه کارهای موجود برای اینکه ورود سارقین را به خانه منع کنید همین محافظ ضد سرقت آکاردئونی است. نرده آکاردئونی که طرح خود را از ساز زیبای آکاردئون الهام گرفته است به صورت ریلی یا کشویی باز و بسته می شود. از این رو شما می توانید با خیال راحت این حفاظ را برای فضاهای کوچک نیز استفاده کنید. نرده محافظ ضد سرقت آکاردئونی در طرح ها و مدل های متنوع از دو گل تا پنج گل و ایتالیایی و همچنین تعداد لایه های مخفی با طرح های عمودی و افقی متنوع ساخته می شود. برای تماس با کارشناس فروش جهت مشاوره و بازدید رایگان با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

نرده حفاظ آکاردئونی
حفاظ آکاردئونی مدرن و جدید
تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس