صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

خرید حفاظ پنجره شیک با قیمت مناسب

خرید حصارپنجره شیک با قیمت مناسب مسلما خریدی مقرون ب صرفه برای شما است. نرده پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی موجود است. می توانید هر مدلی که مدنظر دارید را برای خود انتخاب کنید. محافظ پنجره شیک و جدید جلوه ویژه ای به نمای ساختمان هدیه می دهد. به خاطر داشته باشید که خرید حفاظ پنجره شیک سبب می شود تا نه تنها سارقین وارد خانه شما نشوند. بلکه زیبایی خاصی به ساختمان هدیه می دهد. نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه با متریال مطلوب و با کیفیت مانند جوشکاری کربن دی اکسید رنگ آمیزی الکترواستاتیک کوره ای و همچنین تیغه‌های با کیفیت آهن ساخته می شود. اگر به دنبال حفاظ پنجره هستید که هم امنیت ساختمان شما را افزایش دهد و هم زیبایی نمای خارجی ساختمان شما را دو چندان کند کافیست محصولات شرکت ایران سازه را مشاهده نمایید.

 قیمت حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

 

طرح ها و مدل های بسیار متنوعی در شرکت ایران سازه برای حفاظ پنجره در نظر گرفته شده است که مشتریان می توانند طرح مورد نظر خود را سفارش دهند علاوه بر طرح مشتریان می توانند رنگ مورد نظر را نیز بر اساس نمای ساختمان خود تغییر دهد. حفاظ پنجره فرفورژه یکی از پرفروش ترین حفاظ ها در بازار ایران می باشد این حفاظ پنجره زیبایی بسیار زیادی دارد و در عین حال ایمنی زیادی را به ساختمان شما هدیه میدهد. به طور کلی با نصب حفاظ پنجره عبور از پنجره کاری غیر ممکن است.

قیمت حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره بر اساس فاکتورهای متعددی قیمت گذاری می شود. یکی از مهمترین فاکتورها در قیمت گذاری حفاظ پنجره ابعاد و طرح آن می باشد در نظر داشته باشید که انواع حفاظ پنجره قیمت های متنوع دارند همچنین کیفیت متریال به کار رفته در ساخت حفاظ پنجره از دیگر عواملی است که روی قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می‌شود بنابراین شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید نمایید. حفاظ پنجره دوجداره دارای مدل های مختلفی است که هر کدام براساس طرح و ابعاد و همچنین متریال استفاده شده قیمت های متفاوتی دارد. در شرکت ایران سازه لیست قیمت حفاظ پنجره به صورت به روز و آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد

حفاظ پنجره فرفورژه و انواع حفاظ پنجره متحرک

 

 خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

همانطور که بیان کردیم حفاظ پنجره یکی از ملزومات اصلی برای افزایش ضریب امنیتی ساختمان از جمله ویلا آپارتمان و یا ساختمان های تجاری و اداری است اگر به دنبال این هستید که امنیت خانه خود را افزایش دهید و در عین حال به دنبال افزایش زیبایی نمای خارجی ساختمان خود می باشید بهترین راهکار استفاده از حفاظ های پنجره مدرن با طراحی های شیک و در عین حال مستحکم و ایمن است. برای تماس با کارشناس فروش میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

 قیمت حفاظ پنجره

 

خرید حفاظ پنجره

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس