صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ شیک پنجره برای خانه شما

اگر شما مانند افراد هوشمند به دنبال افزایش ضریب امنیتی ساختمان خود هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را مطالعه کنید. آیا میدانستید یکی از راه های ورود سارقین به داخل خانه از طریق پنجره است؟ پس چرا جلوی ورود سارقین را نمی گیرید؟ مصاحبات مختلفی که توسط سارقین دستگیر شده انجام شده است، گفتند که یکی از راه های ورود به داخل ساختمان از طریق پنجره و یا تراس است. اگر شما بتوانید همین راه های ورود برابر سارقین ببندید به راحتی می توانید خود به خانواده خود را در برابر خطراتی که آنان را تهدید میکند در امان نگه دارید.

نرده حفاظ پنجره آهنی کلاسیک - مدرن و سلطنتی با قیمت مناسب

 

توجه داشته باشید که ضریب امنیتی ساختمان از طریق نرده حفاظ پنجره افزایش پیدا می‌کند زیرا خانه های مسکونی که در طبقات اول قرار دارند و همچنین ساختمانهای ویلایی در معرض خطر بیشتری در برابر ورود سارقین قرار دارد. نرده حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های بسیار مختلفی تولید می‌شود که هر فرد با توجه به معماری ساختمان خود و همچنین بر حسب سلیقه ای که دارد یکی از انواع نرده حفاظ پنجره را انتخاب میکند. حفاظ پنجره در طرح های متحرک و ساده و همچنین حفاظ پنجره فرفورژه حفاظ پنجره استیل و طرح چوب و غیر تولید میشود.

قیمت نرده حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره فرفورژه حفاظ های پنجره پرفروش در بازار ایران است و اکثر افراد به دنبال این نرده حفاظ پنجره هستند زیرا هم زیبایی و هم امنیت بالایی دارد البته ناگفته نماند که حفاظ پنجره استیل نیز یکی از حفاظ های پرطرفدار بین افراد است. قیمت حفاظ پنجره بر اساس ابعاد تراکم و متریال به کار رفته در ساخت آن متغیر است. در این شرکت قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین شده و شما می توانید با هر بودجه ای که دارید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

ایمن ترین حفاظ پنجره با قیمت ارزان

 

قیمت نرده حفاظ پنجره ارزان - طرح های متنوع نرده حفاظ

 

خرید حفاظ پنجره در ایران سازه

حفاظ پنجره یک راه ارزان و در این حال هوشمندانه برای افزایش امنیت ساختمان است توجه داشته باشید که شما می توانید امنیت را در کنار زیبایی داشته باشید بنابراین طرح ها و مدل های بسیار زیادی از انواع نرده حفاظ پنجره وجود دارد که شما می توانید با خیال راحت یک طرح مورد نظر را برای خود انتخاب کنید. برای تماس با کارشناسان فروش میتوانید با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل نمایید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

حفاظ پنجره فرفورژه ارازن و شیک

 

 قیمت انواع نرده حفاظ پنجره مدرن و ایمن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس