صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره فرفورژه

شباهت هایی میان نرده پنجره مدرن و حفاظ پنجره فرفورژه وجود دارد که در برخی موارد تمایز قائل شدن بین این دو را کمی سخت و پیچیده می نماید. چند ویژگی مهم در انواع نرده آهنی پنجره و محافظ پنجره فرفورژه وجود دارد که شما برای داشتن همه این جزئیات نیاز به استفاده از یک سازنده متخصص و با تجربه خواهید داشت. سازند های که تجربه کافی را در این مسیر داشته باشد و همزمان امکانات لازم را نیز برای شما فراهم آورد. در ادامه یکی از بهترین های این کار در تهران به نام صنایع فلزی ایران سازه را معرفی خواهیم نمود. انواع نرده پنجره فرفورژه در طرح ها و شکل های مختلف موجود بوده و انتخاب بین این مدل ها چالشی شیرین برای شما خواهد بود. برای دستیابی به یک مدل زیبا و جذاب نرده پنجره فرفورژه می توانید با شماره تماس 09127716460 در صنایع فلزی ایران سازه در ارتباط باشید. با توجه به آمار بالای پروژه های ما در نقاط مختلف شهر، بهترین مدل ها را برای شما در نظر خواهیم گرفت.

نرده حفاظ پنجره

 

حفاظ پنجره ثابت

این نوع از نرده پنجره را بارها و بارها در ساختمان های و پنجره های خانه های دور و بر خود مشاهده نموده اید. نرده پنجره ثابت به شکلی ساده و با شمایلی ثابت سال های بسیار زیادی است که نقش یک محافظ درجه یک و ایداه آل را در خانه شما ایفا می نماید. احتمالا قیمت مناسب یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که بسیاری از افراد سراغ این حفاظ رفته و آن را به عنوان محافظ پنجره ساختمان خود در نظر می گیرند. البته مزیت های بیشتری نیز برای نرده آهنی پنجره ثابت وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. علاوه بر قیمت مناسب نرده آهنی پنجره ثابت، ساخت و نصب این نرده حفاظ آهنی نیز ساده تر از سایر انواع نرده آهنی پنجره بوده و این یک مزیت بسیار بزرگ برای آن محسوب می شود. البته نصب این حفاظ نیز دارای ویژگی هایی است که در صورت عدم رعایت امنیت لازم را برای پنجره خانه شما تامین نخواهد کرد.

قیمت حفاظ تراس و پنجره

 

حفاظ برای پنجره و بالکن

حفاظ پنجره متحرک (تاشو)

آخرین مدل از انواع حفاظ پنجره که می توانیم از آن نام ببریم، نرده آهنی پنجره متحرک و یا حفاظ پنجره تاشو است. این نوع حفاظ آهنی پنجره در قسمت ورودی خانه نصب شده و به نوعی آن را حفاظ پنجره از داخل ساختمان نیز قلمداد می نمایند. در بسیاری از مواقع که اجازه نصب نرده پنجره در جلوی پنجره و در نمای ساختمان برای شما وجود نداشته باشد، استفاده از نرده پنجره تاشو و متحرک می تواند بهترین گزینه باشد. اشتباه نکنید. از نظر امنیتی این نوع نرده آهنی هیچ کم و کاستی از مدل های پشت پنجره نداشته و در صورت رعایت استانداردهای لازم این نوع حفاظ نیز قابلیت های بالایی برای شما خواهد داشت. البته نکته اصلی در داشتن چنین حفاظی فراموش کار نبودن شما خواهد بود. اگر حافظه خوبی نداشته و در زمان خروج از منزل بستن نرده پنجره تاشو را فراموش کنید، در واقع گویا اصلا محافظی برای پنجره خانه خود نخواهید داشت.

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس