صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره فرفورژه شیک و جدید امنیت را به ساختمان شما هدیه می دهد.

حفاظ پنجره متحرک یکی از انواع نرده حفاظ های پنجره مدرن است که در پنجره بیرونی ساختمان نصب می شود و از این رو حفاظت و ایمنی ساختمان را برعهده دارد. نرده حفاظ پنجره شیک در مورد استحکام و ایمنی حرف اول را می زند زیرا جوشکاری و برشکاری آن به گونه ای است که به هیچ عنوان قابل برش نیست.

نرده حفاظ پنجره آهنی کلاسیک - مدرن و سلطنتی با قیمت مناسب

 

در ایران سازه تنوع طرح مدل نرده حفاظ پشت پنجره به قدری بالا است که شما می توانید انواع نرده حفاظ پنجره را مشاهده کنید و سپس یکی از طرح ها را برای خود انتخاب کنید. نرده محافظ پشت پنجره همیشه به دنبال ایمنی است از این رو در طرح های مختلفی تشکیل می شود که سلیقه مختلف افراد را در برگیرد و با انواع نما و دکوراسیون هماهنگ باشد. در زیر برخی از انواع طرح های متنوع نرده حفاظ پشت پنجره که حفاظ ضد سرقت پنجره است را نام می بریم: 1. نرده حفاظ پنجره آهنی ساده 2. حفاظ پنجره فرفورژه 3. نرده حفاظ پشت پنجره استیل 4. حفاظ پشت پنجره طرح چوب 5. نرده حفاظ ضد سرقت پنجره کلاسیک 6. نرده حفاظ پشت پنجره مدرن سلطنتی 7. محافظ پشت پنجره مدرن با کیفیت ضد سرقت 8. نرده حفاظ پنجره ثابت 9. محافظ پشت پنجره متحرک یا بازشو کشویی

قیمت نرده حفاظ پنجره

همان طور که می دانید استفاده از نرده حفاظ ضد سرقت پشت پنجره یکی از الزامات اصلی برای افزایش امنیت خانه است. هر چقدر موانع امنیتی در ساختمان کم باشد احتمال سرقت نیز افزایش می یابد. از قدیم و الایام گفته اند احتیاط شرط عقل است. با رفع نقص های امنیتی و اضافه کردن حفاظ های محکم به بخشی از قسمت های مهم ساختمان، آرامش خاطر خود را افزایش دهید. قیمت نرده حفاظ پنجره شیک براساس مدل و طرح نیز تعیین می شود. نرده حفاظ پنجره استیل یا فرفورژه و همچنین طرح چوب یا مدل های سلطنتی و کلاسیک تنها بخشی از مدل های متنوع نرده حفاظ پنجره است. به خاطر داشته باشید که امنیت ساختمان شما مهم است اما باید خریدی هوشمندانه داشته باشید. قیمت حفاظ پنجره در ایران سازه در نهایت بر مبنای ابعاد، مدل، متریال و ... می باشد.

ایمن ترین حفاظ پنجره با قیمت ارزان

 

قیمت نرده حفاظ پنجره ارزان - طرح های متنوع نرده حفاظ

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره

اگر می خواهید خانه ای ایمن داشته باشید و در عین حال دست رد به سینه سارقین بزنید باید خانه خود را ایمن کنید. نرده حفاظ پنجره برای ساختمان های تک طبقه یا ویلایی و همچنین طبقات اول خانه های آپارتمانی از الزامات است زیرا هم از ورود سارقین ممانعت می کند و هم اینکه از شکستن پنجره بر اثر ضربات ممانعت به عمل آورد. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

حفاظ پنجره فرفورژه ارازن و شیک

 

 قیمت انواع نرده حفاظ پنجره مدرن و ایمن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس