صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ پنجره با قیمت مناسب در شرکت ایران سازه

حفاظ پنجره یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید با کمک آن امنیت ساختمان خود را افزایش دهید در نظر داشته باشید که نرده حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی تولید می‌شود بنابراین شما می توانید با هر سبک و سلیقه‌ای که دارید یکی از انواع حفاظ پنجره را برای ساختمان خود انتخاب نمایید. حفاظ پنجره متحرک و حفاظ پنجره های ثابت از انواع پر فروش نرده حفاظ هستند که در شرکت ایران سازه تولید می شود و مشتریان بسیار زیادی به دنبال خرید این نوع حفاظ ها می باشد.

نرده حفاظ پنجره آهنی کلاسیک - مدرن و سلطنتی با قیمت مناسب

 

حفاظ پنجره متحرک در واقع مانند درب آکاردئونی به صورت ریلی باز و بسته می شود یعنی شما می توانید هر زمانی که نیاز داشتید این حفاظ را جمع کنید و از فضای پشت پنجره لذت ببرید و زمانی که قصد داشت خانه خود را ترک کنید می توانید حفاظ را باز نمایید و با یک قفل محکم امنیت را به ساختمان خود هدیه دهید. قیمت حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های بسیار متنوع تولید می شود هر کدام از این طرح ها قیمت مخصوص به خود را دارد از طرف دیگر در این شرکت قیمت حفاظ پنجره بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می‌شود بنابراین شما می توانید با هر بودجه ای که دارید بدونی گران خریدن بهترین محصول را برای ساختمان خود تهیه نمایید. ابعاد پنجره و همچنین طرح و کیفیت متریال بکار رفته در ساخت حفاظ پنجره در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

قیمت حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های بسیار متنوع تولید می شود هر کدام از این طرح ها قیمت مخصوص به خود را دارد از طرف دیگر در این شرکت قیمت حفاظ پنجره بر اساس نرخ اتحادیه و تعاونی تعیین می‌شود بنابراین شما می توانید با هر بودجه ای که دارید بدونی گران خریدن بهترین محصول را برای ساختمان خود تهیه نمایید. ابعاد پنجره و همچنین طرح و کیفیت متریال بکار رفته در ساخت حفاظ پنجره در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است.

ایمن ترین حفاظ پنجره با قیمت ارزان

 

قیمت نرده حفاظ پنجره ارزان - طرح های متنوع نرده حفاظ

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره فرفورژه و یا نرده حفاظ پنجره استیل در شرکت ایران سازه

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره استیل تنها یکی از صدها مدل نرده حفاظ ای است که در شرکت ایران سازه تولید می شود شما می توانید در این سایت انواع متنوع نرده حفاظ پنجره را مشاهده نمایید و حفاظ پنجره ای که متناسب با معماری خارجی خانه شما است را انتخاب نمایید. برای تماس با کارشناس فروش شما می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

حفاظ پنجره فرفورژه ارازن و شیک

 

 قیمت انواع نرده حفاظ پنجره مدرن و ایمن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس