صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

تاثیرات استفاده از حفاظ پنجره شیک و جدید

خانه شما اگر امنیت نداشته باشد پس می توان گفت آسایش نیز از آنجا رخت می بییند. خانه را باید با محصولات ایمنی مانند نرده حفاظ پنجره و یا حفاظ روی دیوار مانند نرده شاخ گوزنی ، یا نرده حفاظ لیلیوم و نیزار، سرنیزه یا بوته ای و .. ایمن کرد. حفاظ روی پنجره نیز سبب شده تا هم سارقان ناامید شوند و هم اینکه مانع از سقوط می شود. حفاظ پنجره متحرک و نرده برای تراس همگی در ایران سازه تولید می شود. محافظ پنجره شیک و جدید آهنی یا استیل و همچنین طرح فرفورژه همگی در ایران سازه ساخت و عرضه می شود.

نرده حفاظ پنجره آهنی کلاسیک - مدرن و سلطنتی با قیمت مناسب

 

در ایران سازه انواع محصولات فلزی از نرده روی دیوار یا حفاظ ساختمان گرفته تا درب ورودی یا درب آکاردئونی و حفاظ پنجره، قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارد. قیمت حفاظ پنجره براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. از این رو دیگر نگران هزینه های گزاف برای حفاظ پنجره نباشید.

کیفیت حفاظ پنجره شیک و جدید

حفاظ ساختمان پنجره شیک و جدید در ایران سازه با توجه به اینکه از رنگ های الکترواستاتیک و رنگ های با کیفیت استفاده می شود و همچنین به دلیل اینکه از جوشکاری CO2 برای جوشکاری میلگردها به هم استفاده می شود. از این رو دیگر نگران برش و یا خم شدن جوشکاری ها نباشید. حفاظ پنجره که در ایران سازه تولید می شود از مواد بسیار محکم ساخته شده است. بنابراین می توانید با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از این شرکت خرید کنید. فاصله بین نرده ها در حفاظ پنجره از دیگر ویژگی های است که باید در انتخاب نرده حفاظ پنجره دقت کنید. قیمت نرده حفاظ پنجره در این شرکت براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود که از این رو شما می توانید بدون دغدغه از قیمت های گزاف سایر شرکت ها از این شرکت معتبر اقدام به خرید کنید. مدل حفاظ پنجره ساده با طرح و مدل ساده ای که دارد سبب شده تا نما بیش از پیش شلوغ جلوه نکند. اما توجه کنید سادگی و در عین حال زیبایی نباید فراموش شد. نرده پنجره باید با کیفیت بالا و طرح خاصش امنیت را برای ساکنان خانه رقم بزند.

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

قیمت نرده حفاظ پنجره ارزان

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره

انواع مدل های حفاظ پنجره شامل نرده حفاظ پنجره سی ان سی، فرفورژه و نرده حفاظ پنجره کلاسیک و لوکس یا مدرن و سطنتی و فانتزی؛ سه بعدی و همچنین طرح های لیزری اشاره کرد. نرده حفاظ پنجره مدرن به خاطر قیمت مناسب مشتریان زیادی دارد. این نرده حفاظ با چینش افقی و عمودی از ایمن ترین حفاظ ها نیز به شمار می رود. طراحی ساده و خاص و متناسب با مد روز سبب شده است تا سلایق زیادی از این حفاظ پنجره استفاده کنند با مشاهده عکس حفاظ پنجره ساده و یا مدرن در ایران سازه شما می توانید به دقت و تمیزی کار پی ببرید. نکته مهم در ایران سازه این می باشد که کارشناس ما برای بازدید و مشاوره رایگان به محل شما اعزام شده و سپس نظر کارشناسانه ی خود را بیان می کند. نتیجه گیری: در ایران سازه ما مواردی را به کار می گیریم تا محصول نهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار گیرد: 1. رنگ کوره ای الکترواستاتیک 2. ارسال کاتالوگ برای مشاهده تصویر و نمونه کارها 3. ارسال سفارش به سراسر کشور 4. قیمت مناسب 5. مشاوره رایگان جهت تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

حفاظ پنجره فرفورژه

 

نرده حفاظ پنجره مدرن و ایمن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس