صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

تاثیرات استفاده از حفاظ پنجره شیک و جدید

حفاظ کشویی پنجره برای خانه شما انتخابی عالی است. انواع متفاوت نرده پنجره موجود است که شما می توانید یکی از این نوع پنجره را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که حفاظ کشویی پنجره امنیت ساختمان شما را تحت تاثیر قرار می دهد و از بهترین ها موجود در بازار است. انواع نرده پنجره از فرفورژه گرفته تا نرده استیل و نرده پنجره فانتزی و نرده حفاظ آهنی پنجره شیک و مدرن کشوییی و .... همگی سبب می شوند تا حفاظ خانه شما یکی از بهترین ها باشد. نرده کشویی پنجره به صورت درب آکاردئونی است و کشویی باز وبسته می شود. شما می توانید در هر لحظه که دوست داشتید نرده را کنار کشیده و از فضای بیرون لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که حفاظ پنجره کشویی مدرن کشویی امنیت و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. حفاظ پنجره شیک و مدرن سازه ای مقاومی است که از ورود سارقین به خانه جلوگیری می کند. این حفاظ مدرن امروزه نقش مهمی در امنیت خانه دارد از این رو باید در هنگام انتخاب آن دقت کرد. حفاظ پنجره خانه ویلایی برای ساختمان های ویلایی و طبقات پایین آپارتمان ها بسیار الزامی است. حفاظ پنجره باید به صورت مقاوم باشد و استحکام بالایی داشته باشد تا از امنیت خانه را رعایت کند. حفاظ پنجره نقش سربازی را برعهده دارد که از خانه شما محافظت می کند و همچنین از سقوط کودکان نیز خودداری می کند. این حفاظ ها نجات بخش جان و مال شما است.

نرده حفاظ پنجره آهنی کلاسیک - مدرن و سلطنتی با قیمت مناسب

 

انواع حفاظ پنجره ساده ، نرده پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره استیل یا ساده سبب شده تا تنوع بالا باشد و همه طیف سلیقه را در برگیرد. ایران سازه با توجه به سابقه درخشان انواع عکس حفاظ پنجره ساده تا مدرن و جدید را در بردارد.

قیمت نرده حفاظ پنجره متحرک و ساده

قیمت نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه براساس مدل، جنس، ابعاد، کیفیت میلگرد، نوع رنگ کاری و... تعیین می شود. اگر می خواهید تا خانه ای ایمن داشته باشید و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد کافیست با شرکت ایران سازه تماس بگیرید، قیمت در این شرکت براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

قیمت نرده حفاظ پنجره ارزان

 

خرید اینترنتی نرده حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره آهنی یا فرفورژه و ....از انواع حفاظ هایی است که در ساختمان به کار می آید. انواع نرده پنجره مانند حفاظ سلطنتی، حفاظ پنجره طرح چوب، حفاظ فرفورژه پنجره و .... از سبک های متفاوت حفاظ است که هر فردی می تواند با توجه به معماری و سلیقه خود آن را انتخاب کند. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

حفاظ پنجره فرفورژه

 

نرده حفاظ پنجره مدرن و ایمن

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس