صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده پنجره با طراحی مدرن

با توجه به تفاوت در طرح و رنگ نرده حفاظ پنجره شما مغروق در این سازه ها می شوید. نرده حفاظ پنجره استیل، حفاظ پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره طرح لیزری؛ نرده حفاظ پنجره سلطنتی، حفاظ پنجره کلاسیک و مدرن... همگی برای این است که شما یکی از این نرده حفاظ های زیبا را برای خود انتخاب کنید. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ پنجره توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان را از آن خود کند. به خاطر داشته باشید که کیفیت ساخت و همچنین قیمت نرده حفاظ پنجره از مهمترین عواملی است که باید در هنگام خرید توجه کنید.

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

استفاده از رنگ های الکترواستاتیک و رنگ های پودری و همچنین تراشکاری و برشکاری با متریال عالی یکی از انتخاب های ویژه برای ساخت نرده حفاظ پنجره با کیفیت است. نرده محافظ پنجره شیک و جدید توانسته است راهی برای امنیت خانه ایجاد کند. توجه داشته باشید که عبور از بین لابه لای تیغه های در هم تنیده شده در حفاظ پنجره مانع از این امر می شود که سارقین بتوانند عبور کنند.

قیمت نرده حفاظ پنجره

قیمت نرده حفاظ پنجره شیک براساس مدل و طرح نیز تعیین می شود. نرده حفاظ پنجره استیل یا فرفورژه و همچنین طرح چوب یا مدل های سلطنتی و کلاسیک تنها بخشی از مدل های متنوع نرده حفاظ پنجره است. به خاطر داشته باشید که امنیت ساختمان شما مهم است اما باید خریدی هوشمندانه داشته باشید. قیمت حفاظ پنجره در ایران سازه در نهایت بر مبنای ابعاد، مدل، متریال و ... می باشد.

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

خرید نرده حفاظ پنجره

در شرکت ایران سازه که بهترین متریال استفاده می شود در نهایت نرده حفاظ پنجره با کیفیت تولید می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. توجه داشته باشید که امنیت ساختمان شما و همچنین زیبایی نمای ساختمان روی نرده حفاظ پنجره متمرکز است از این رو برای خرید این حفاظ باید وقت بگذارید و محافظ پشت پنجره ای انتخاب کنید که هم با نمای ساختمان هماهنگی دارد و هم اینکه قیمت و ضریب ایمنی بالایی دارد. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس