صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ پنجره در تهران

اگر به دنبال امنیت خانه خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که نرده حفاظ پنجره را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که بهترین راهکار برای اینکه بتوانید حفاظ ایمن پیدا کنید، این است که متریال به کار رفته در نرده حفاظ پنجره و همچنین نوع جوشکاری و یا نوع رنگ به کار رفته را در نظر داشته باشید. زیبایی و امنیت نرده حفاظ پنجره در ایران سازه سبب می شود تا شما ایمنی و زیبایی نمای خانه را با هم داشته باشید.

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

حفاظ محکم در طرح های مختلف فرفورژه – استیل و ... در ایران سازه با مدل های به روز ساخته می شود. برای داشتن این حفاظ ها بهتر است شما یکی از انواع نرده حفاظ ها را برای خود انتخاب کنید. اگر به دنبال نرده حفاظ پنجره شیک و به روز هستید، می توانید پنجره شیک و به روز ایران سازه را برای خانه خود را امتحان کنید.

قیمت نرده حفاظ پنجره

زیبایی و کیفیت و همچنین استحکام نرده حفاظ پنجره در ایران سازه اهمیت دارد. در صورتی که به دنبال نرده حفاظ پنجره هستید می توانید با این شرکت تماس بگیرید تا هم کیفیت و هم قیمت مناسبی دریافت کنید. در نظر داشته باشید که قیمت نرده حفاظ پنجره در این شرکت براساس قیمت نرخ اتحادیه تعیین می شود.

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

خرید نرده حفاظ پنجره

نرده کشویی پنجره که امروزه بین مشتریان بسیار پرطرفدار شده است قیمت مناسبی دارد. شما عزیزان می توانید از شرکت ایران سازه که نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع حفاظ پنجره آهنی شیک و لاکچری دارد نرده کشویی یا متحرک پنجره را برای خود اختیار کنید. نرده محافظ پنجره کشویی راهی است که به کمک ان می توانید ایمنی خانه خود را تضمین کنید. زیرا قفل محکمی که در بین حفاظ آکاردئونی پنجره زده می شود بسیار محکم است و امکان شکستن آن وجود ندارد. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها)

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس