صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نصب نرده حفاظ پنجره دوجداره چگونه است؟

ساختمان های امروزی نیاز به امنیت دارند و اگر امنیت آن را تامین نکنید معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی می افتد. نصب حفاظ پنجره دوجداره و شیک برای درها و پنجره ها اهمیت خاصی دارد. زمانی که صحبت از امنیت می شود، باید پنجره ها را نیز در نظر بگیرید. حفاظ نرده پنجره امنیت زیادی در ساختمان ها دارد زیرا به عنوان سد محکمی در برابر سارقین است.

حفاظ پنجره مربعی

 

حفاظ درب و پنجره با کیفیت و شیک همان چیزی است که به دنبال آن هستید. اگر منزل ویلایی دارید و پنجره دوجداره دارید. حفاظ پنجره دوجداره از اولویت ها است.

 مدل حفاظ پنجره ویلا

 

چرا حفاظ پنجره دوجداره؟

حفاظ برای پنجره دوجداره سبب می شود تا هم امنیت خانه افزایش یابد و هم اینکه باعث زیباتر نمای ساختمان می شود. نصب حفاظ پنجره UPVC سبب می شود تا خانه شما در برابر سارقین ایمن شود زیرا اگر احتمال می دهید که ممکن است

ارزان ترین حفاظ پنجره

 

حفاظ پنجره باغ

 

قیمت حفاظ پنجره دوجداره بزرگ

برای پنجره های بزرگ نیز می توانید از نرده حفاظ استفاده کنید، در نظر داشته باشید که قیمت فاکتور مهمی است اما در برابر امنیت در اولویت دوم قرار می گیرد. پس اگر آپارتمان یا خانه شما پنجره بزرگ دارد، خرید حفاظ پنجره را فراموش نکنید. در شرکت ایران سازه قیمت حفاظ پنجره براساس جنس و متریال و همچنین مدل نرده حفاظ متغیر است. در نظر داشته باشید که طرح حفاظ پنجره از جنس استیل یا از جنس شبه چوب و وینیل می تواند ساخته شود که هرکدام قیمت خود را دارد. اما می دانستید که در شرکت ایران سازه قیمت حفاظ پنجره دوجداره براساس نرخ اتحادیه است از این رو قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. حفاظ پنجره از جنس استیل به دلیل ثبات رنگ و استحکام محکم مناسب است. در عین حال حفاظ پنجره فرفورژه که به معنی آهن کوبیده است به اشکال مختلف در می آید و جلا و جلوه خاصی پیدا می کند و می توان از آن ترکیب های مختلفی در آورد. برای خرید نرده حفاظ پنجره در انواع مختلف می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید. چرا ایران سازه ؟؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمتا متغیر است(تنوع در کارها)

انواع حفاظ پنجره دوجداره بزرگ قیمت

 

حفاظ پنجره دوجداره بزرگ

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس