صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره مدرن یعنی تلفیق امنیت و زیبایی

امنیت خانه شما در گرو حفاظ پنجره است. برای اینکه حفاظ پنجره ساختمان شما هم زیبا باشد و هم ایمنی را برقرار کند، باید از باکیفیت ترین میلگردها برای ساخت آن استفاده شود. بهره مندی از رنگ و جوشکاری های محکم سبب می شود هم نرده ساخته شده زیبا باشد و هم اینکه قابل برش و خم شدن نباشد. یکی از بهترین و زیباترین نرده پنجره ساختمان می تواند نرده فرفورژه باشد. با توجه به اینکه حفاظ فرفورژه یکی از بهترین محافظ ها است، از این رو با خرید حفاظ فرفورژه برای پنجره می توانید نمای خانه خود را زیباتر از قبل کنید.

قیمت حفاظ پنجره فرفورزه

 

یکی از راهکارهایی که سبب افزایش اطمینان خاطر و همچنین آسایش شما می شود، استفاده از طرح حفاظ پنجره مدرن و یا ساده برای افزایش امنیت است. از آنجایی که نرده روی پنجره هم برای جلوگیری از ورود سارقین استفاده می شود و هم اینکه مانعی برای سقوط می باشد. لذا وجود آن ضروری به نظر می رسد. طرح حفاظ پنجره مدرن راهکاری برای افزایش امنیت خانه شما عزیزان است. با توجه به اینکه ایران سازه در طرح ها و رنگ های مختلف اقدام به تولید حصار پنجره می کند بنابراین کیفیت انواع حفاظ پنجره ساده مانند نرده متحرک یا نرده ساده یا همچنین حفاظ کشویی یا ریلی در این شرکت خوش آوازه تصویب شده است.

 قیمت ارزان انواع حفاظ پنجره ساده و مدرن

 

قیمت حفاظ پنجره ساده و متحرک

زمانی که بحث خرید یک وسیله یا محصول در میان می آید. توجه به قیمت و هزینه جدی تلقی می شود. از این رو توجه به قیمت حفاظ پنجره ساده برای خریدی منصفانه مهم است. در ایران سازه ما برای شما هزینه ها را تا حد ممکن پایین آورده ایم. زیرا مطابق با نرخ اتحادیه قیمت گذاری می نماییم

حفاظ پنجره استیل- فرفورژه با قیمت مناسب

 

انواع نرده حفاظ پنجره جدید و شیک در سال 1401 قیمت  ارزان

 

أنواع حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

با مشاهده عکس حفاظ پنجره ساده و یا مدرن در ایران سازه شما می توانید به دقت و تمیزی کار پی ببرید. نکته مهم در ایران سازه این می باشد که کارشناس ما برای بازدید و مشاوره رایگان به محل شما اعزام شده و سپس نظر کارشناسانه ی خود را بیان می کند. حفاظ ساختمان پنجره شیک و جدید در ایران سازه با توجه به اینکه از رنگ های الکترواستاتیک و رنگ های با کیفیت استفاده می شود و همچنین به دلیل اینکه از جوشکاری CO2 برای جوشکاری میلگردها به هم استفاده می شود. از این رو دیگر نگران برش و یا خم شدن جوشکاری ها نباشید برای تماس با کارشناس فروش کافیست با شماره تلفن 09127716460 تماس حاصل نمایید. شرکت ایران سازه با مشاوره و بازدید رایگان و همچنین ارسال سفارش به سراسر کشور به مشتریان خدمت رسانی می کند.

حفاظ پنجره سلطنتی- ساده - مدرن و شیک  با قیمت مناسب

 

قیمت حفاظ پنجره استیل- قیمت حفاظ پنجره فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس