صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره ساده و شیک زیبایی را به خانه شما می آورد.

حفاظ پنجره حفاظی برای ایجاد امنیت در خانه های امروزی است. پنجره برای دریافت نور بیرون عضوی اصلی و مهم در خانه ها و مراکز اداری است. وجود پنجره باعث بهتر شدن شرایط محیطی می شود. اما این عضو تبدیل به نقطه ضعفی برای عبور سارقین و افراد متفرقه گشته که در صورتی که دقت لازم به این امر نداشته باشید، ممکن است محل زندگی یا کار خود را با خطراتی همراه سازید. حفاظ پنجره ابزاری برای جلوگیری از ورود و خروج افراد از پنجره است تا از این طریق علاوه بر حفظ امنیت، مانع از افتادن افراد خردسال از آن نیز شوید.

ایمن ترین حفاظ پنجره با قیمت مناسب

 

یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب و نصب نرده محافظ پنجره باید به آن دقت کنید، کیفیت ساخت و نوع این حفاظ است. حفاظ پنجره باید به گونه ای طراحی و ساخته شود که تمام نکات امنیتی اعم از عدم امکان بریدن آن و یا جدا کردن آن از دیوار وجود نداشته و به هیچ وجه کسب نتواند با وارد کردن آسیب به این حفاظ وارد خانه شود. برای این منظور می توانید از خدمات کارگاه های با تجربه و حرفه ای در این زمنیه استفاده کنید. صنایع فلزی ایران سازه با داشتن سال ها تجربه در این زمینه، این امکان را برای شما فراهم آورده است. برای استفاده از خدمات مشاوره و بازدید از پروژه ها می توانید با شماره تماس 0912 با ما در تماس باشید.

انواع نرده حفاظ پنجره شیک و جدید

 

ویژگی های حفاظ پنجره

نرده حفاظ پنجره استیل یا فرفورژه و همچنین نرده محافظ پنجره کشویی یا متحرک و ثابت از انواع نرده حفاظ هایی است که در ایران سازه تولید می شود. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ پنجره توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان را از آن خود کند. به خاطر داشته باشید که کیفیت ساخت و همچنین قیمت نرده حفاظ پنجره از مهمترین عواملی است که باید در هنگام خرید توجه کنید. قیمت نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه براساس مدل، جنس، ابعاد، کیفیت میلگرد، نوع رنگ کاری و... تعیین می شود. اگر می خواهید تا خانه ای ایمن داشته باشید و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد کافیست با شرکت ایران سازه تماس بگیرید، قیمت در این شرکت براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود

حفاظ پنجره استیل- فرفورژه با قیمت مناسب

 

انواع نرده حفاظ پنجره جدید و شیک در سال 1401

 

أنواع حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

حفاظ پنجره شیک و مدرن سازه ای مقاومی است که از ورود سارقین به خانه جلوگیری می کند. این حفاظ مدرن امروزه نقش مهمی در امنیت خانه دارد از این رو باید در هنگام انتخاب آن دقت کرد. حفاظ پنجره خانه ویلایی برای ساختمان های ویلایی و طبقات پایین آپارتمان ها بسیار الزامی است. حفاظ پنجره باید به صورت مقاوم باشد و استحکام بالایی داشته باشد تا از امنیت خانه را رعایت کند. حفاظ پنجره نقش سربازی را برعهده دارد که از خانه شما محافظت می کند و همچنین از سقوط کودکان نیز خودداری می کند. این حفاظ ها نجات بخش جان و مال شما است. نرده حفاظ پنجره شیک و جدید می تواند امنیت خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد و در عین حال زیبایی را به نمای خانه بیفزاید. اگر نرده پنجره از متریال خوب و عالی استفاده کند می تواند سالیان متمادی در خانه شما نگهبان باشد. نرده محافظ پنجره شیک و جدید توانسته است راهی برای امنیت خانه ایجاد کند. توجه داشته باشید که عبور از بین لابه لای تیغه های در هم تنیده شده در حفاظ پنجره مانع از این امر می شود که سارقین بتوانند عبور کنند. فاصله افقی و عمودی در بین نرده حفاظ پنجره باید به گونه ای باشد ک دسترسی به پنجره را ممنوع کند.

حفاظ پنجره سلطنتی- ساده - مدرن و شیک  با قیمت مناسب

 

قیمت حفاظ پنجره استیل- قیمت حفاظ پنجره فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس