صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

حفاظ پنجره شیک سال 1401

خانه شما اگر امنیت نداشته باشد پس می توان گفت آسایش نیز از آنجا رخت می بنند. خانه را باید با محصولات ایمنی مانند نرده حفاظ پنجره و یا حفاظ روی دیوار مانند نرده شاخ گوزنی ، یا نرده حفاظ لیلیوم و نیزار، سرنیزه یا بوته ای و .. ایمن کرد. حفاظ روی پنجره نیز سبب شده تا هم سارقان ناامید شوند و هم اینکه مانع از سقوط می شود. حفاظ پنجره متحرک و نرده برای تراس همگی در ایران سازه تولید می شود. محافظ پنجره شیک و جدید آهنی یا استیل و همچنین طرح فرفورژه همگی در ایران سازه ساخت و عرضه می شود. در صنعت ساخت ساز ساختمان های مسکونی و تجاری برای زیبایی و همچنین تامین نور مورد نیاز پنجره ها نقش کاربردی دارند.

ایمن ترین حفاظ پنجره با قیمت مناسب

 

حفاظ آهنی برای پنجره دوجداره یا پنجره معمولی در ویلا یا ساختمان و ... در ایران سازه با کیفیت بالا و متریال مرغوب تهیه می شود. زیرا شعار ایران سازه کیفیت بالا قیمت مناسب و رضایت مشتری و در نتیجه فروش بیشتر است. از این رو رنگ های کوره ای و رنگ های الکترواستاتیک و همچنین جوشکاری با co2 از مواردی بوده که در ساخت محافظ آهنی پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. اما همین پنجره ها گاهی امنیت ساختمان کاهش میدهد به همین دلیل در بیشتر ساختمان هایی که در معرض خطر هستند از حفاظ استفاده میکند. اما برخی از افراد معتقدند که نصب حفاظ پنجره می‌تواند مانع دید شود و محیطی دلگیر را به وجود می‌آورد. اولین و مهمترین مزیت استفاده از حفاظ پنجره، امنیت آن برای جلوگیری از سارقین است. شاید برا امنیت قفل محکم یا دزدگیر بتوان استفاده کرد اما هیچکدام مانع از ورود سارقین نمیشود فقط یک محافظ پنجره محکم میتواند امنیت ورود و خروج تا حدودی تضمین کند.

انواع نرده حفاظ پنجره شیک و جدید

 

ویژگی های حفاظ پنجره

یکی دیگر از فواید حفاظ پنجره این است که از سقوط کودکان یا حیوانات خانگی جلوگیری میکند. به همین دلیل برای پیشگیری از چنین خطراتی باید اقدامات ایمنی انجام شود. امروزه با توجه به طرح و نوع فراوان از محافظ ها علاوه بر تنوع شاهد زیبایی آن بر ساختمان ها هم هستیم که این امر موجب میشود افراد نسبت به گذشته از محافظ پنجره استفاده کنند. ویژگی حفاظ ها پنجره: حفاظ پنجره باید تا بیشترین حد در برابر ورود غیرمجاز ایمن باشد. موارد اساسی در آنها عبارتند از: 1- فضای بین قطعات آن فاصله ی زیادی از یکدیگر نداشته باشد. 2- باید به طور کامل فضای جلوی پنجره ها و شیشه ها را پوشش دهد نه بخشی از آن را. 3- به طور کاملا اصولی و محکم به دیوار یا پنجره متصل گردند. 4- قطعات آن نباید دارای قطر کم و یا ضعیف باشد. لیست قیمت حفاظ پنجره ساده و متحرک در ایران سازه به روز می باشد. همچنین شما عزیزان توجه داشته باشید که قیمت هر یک از این محصولات با نرخ اتحادیه تعیین می شود.

حفاظ پنجره استیل- فرفورژه با قیمت مناسب

 

انواع نرده حفاظ پنجره جدید و شیک در سال 1401

 

أنواع حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه

با توجه به اینکه ایران سازه در طرح ها و رنگ های مختلف اقدام به تولید حصار پنجره می کند بنابراین کیفیت انواع حفاظ پنجره ساده مانند نرده متحرک یا نرده ساده یا همچنین حفاظ کشویی یا ریلی در این شرکت خوش آوازه تصویب شده است. یکی از مواردی که باید برای افزایش ایمنی و امنیت خانه رعایت کرده استفاده از پنجره حفاظ دار ساده و یا مدرن می باشد. زیرا با وجود حفاظ پنجره فرفورژه یا استیل و همچنین نرده روی پنجره آهنی دیگر سارقین نمی توانند از طریق پنجره وارد منزل شوند. چرا ایران سازه ؟؟ 1_باافتخار تولید کننده هستیم این یعنی از واسطه خرید نمیکنید(هزینه کمتر) 2_تولیدات فله ای نیست وسفارشات بلافاصله بعد از اندازه گیری دقیق از محل صورت میگیرد(ظرافت) 3_با توجه به بوجه و سلیقه شما قیمت متغیر است(تنوع در کارها

حفاظ پنجره سلطنتی- ساده - مدرن و شیک  با قیمت مناسب

 

قیمت حفاظ پنجره استیل- قیمت حفاظ پنجره فرفورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس