صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ پنجره فلزی زیبایی و امنیت را با هم به همراه دارد.

توجه داشته باشید که امنیت هزینه نیست. شما با پرداخت هزینه اندکی، سرمایه و خانه خود را در برابر نیت شوم سارقین ایمن می کنید. نرده حفاظ پنجره در مدل های مختلف تولید می شود و شما براساس سلیقه خود می توانید یکی از این نوع نرده را برای پنجره خود انتخاب کنید. حفاظ آهنی پنجره نه تنها سبب امنیت می شود بلکه از سقوط فرد و کودکان نیز جلوگیری می کند. در صورتی که منزل شما در همکف است و امکان عبور سارقین وجود دارد، پس باید با نرده دیوار پنجره خانه خود را ایمن کنید.

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

اگر به دنبال راهی برای امنیت ساختمان خود هستید می توانید نرده حفاظ پنجره را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که ساختمان شما با وجود حفاظ شیک پنجره بسیار ایمن می شود و در عین حال دکور ساختمان نیز شیک و زیبا جلوه می دهد. برای ساخت حفاظ پنجره متریال متنوعی تولید می شود که از آن برای ساخت حفاظ پنجره استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که در شرکت ایران سازه از بهترین متریال و تکنولوژِی های موجود در بازار برای ساخت نرده پشت پنجره استفاده می کند.

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

قیمت حفاظ پنجره

قیمت نرده حفاظ پنجره در شرکت ایران سازه براساس مدل، جنس، ابعاد، کیفیت میلگرد، نوع رنگ کاری و... تعیین می شود. اگر می خواهید تا خانه ای ایمن داشته باشید و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد کافیست با شرکت ایران سازه تماس بگیرید، قیمت در این شرکت براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود قیمت حفاظ پنجره براساس متریال و جنس پروفیل استفاده شده تغییر می کند. همیشه در نظر داشته باشید که در شرکت ایران سازه قیمت ها براساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می شود از این رو قیمت مناسبی دارد. قیمت هر متر از ساخت حفاظ پنجره به صورت متر مربع و کیلویی حساب می شود و بر همین اساس می توان مبلغی که باید پرداخت کرد را تعیین کرد.

طرح حفاظ روی پنجره آهنی

 

قیمت حفاظ پنجره استیل

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ پنجره

نرده کشویی پنجره به صورت درب آکاردئونی است و کشویی باز وبسته می شود. شما می توانید در هر لحظه که دوست داشتید نرده را کنار کشیده و از فضای بیرون لذت ببرید. به خاطر داشته باشید که حفاظ پنجره کشویی مدرن کشویی امنیت و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. ایران سازه با نیم قرن تجربه در زمینه ساخت انواع نرده حفاظ پنجره توانسته است جایگاه ویژه ای در بین مشتریان را از آن خود کند. به خاطر داشته باشید که کیفیت ساخت و همچنین قیمت نرده حفاظ پنجره از مهمترین عواملی است که باید در هنگام خرید توجه کنید.

حفاظ پنجره ساده و مدرن

 

قیمت حفاظ پنجره شیک  و فرفرورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس