صنایع فلزی ایران سازه

به این مقاله چند ستاره میدهید؟

[ امتیاز از مجموع رای]

امتیاز شما: 0

نرده حفاظ پنجره فلزی زیبایی و امنیت را با هم به همراه دارد.

حفاظ فلزی پنجره سبب افزایش امنیت خانه می شود. زیرا با وجود نرده دیگر هیچ فردی قادر به عبور از بین پنجره نیست. در صورتی که قصد دارید حفاظ آهنی فرفورژه یا فلزی برای خانه خود انتخاب کنید، کافیست با آراد حفاظ تماس بگیرید. نرده حفاظ پنجره در مدل های مختلف تولید می شود و شما براساس سلیقه خود می توانید یکی از این نوع نرده را برای پنجره خود انتخاب کنید. حفاظ آهنی پنجره نه تنها سبب امنیت می شود بلکه از سقوط فرد و کودکان نیز جلوگیری می کند.

ایمن ترین حفاظ پنجره

 

در ایران سازه بهترین نرده حفاظ پنجره ساخته می شود که شما می توانید کیفیت و امنیت نرده حفاظ را با سایر شرکت ها مقایسه کنید و متوجه تفاوت کیفیت نرده حفاظ پنجره در این شرکت با سایر شرکت ها شوید. نرده حفاظ پنجره در طرح ها و مدل های مختلفی در ایران سازه تولید می شود. از انواع نرده محافظ پنجره فرفورژه تا استیل، نرده حفاظ پنجره متحرک، نرده محافظ پنجره در صورتی که خانه شما در طبقات پایین تر است برای حفاظت از خانه و ممانعت ورود سارقین به خانه باید نرده حفاظ ایمن و محکمی نصب شود. توجه داشته باشید که امنیت هزینه نیست. شما با پرداخت هزینه اندکی، سرمایه و خانه خود را در برابر نیت شوم سارقین ایمن می کنید. طرح حفاظ پنجره در ساختمان براساس سلیقه شما انتخاب می شود. انواع حفاظ پنجره ساده یا مدرن و همچنین نرده حفاظ کلاسیک یا سلطنتی تولید می شود. براساس نمای خانه خود می توانید یکی از این نوع نرده ها را انتخاب کنید.

قیمت حفاظ پنجره

یکی از راه هایی که می توان به کمک آن ضریب ایمنی خانه را افزایش داد استفاده از نرده حفاظ پنجره است. قیمت حفاظ پنجره در ایران سازه که نیم قرن تجربه دارد، براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود. قیمت به روز نرده حفاظ در سایت ذکر شده است البته با تماس با کارشناس فروش می توانید مشاوره قیمت را بگیرید. برای تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

طرح حفاظ روی پنجره آهنی

 

قیمت حفاظ پنجره استیل

 

نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ پنجره

خرید اینترنتی یا سفارش آنلاین نرده حفاظ پنجره در ایران سازه سبب تسهیل خدمات می شود. شما عزیزان می توانید هزینه ساخت و نصب را در این شرکت با قیمت مناسب برای خود تمام کنید. جنس و همچنین ابعاد نیز در قیمت موثر هستند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کارشناسان ما در ایران سازه پنجره ها را با کیفیت بالا و رنگ های مرغوب می سازند. بهترین تکنولوژی ها برای ساخت و جوشکاری و رنگ آمیزی در ایران سازه استفاده می شود. برای تماس با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

حفاظ پنجره ساده و مدرن

 

قیمت حفاظ پنجره شیک  و فرفرورژه

 

تاریخ روز:

آخرین مطالب

محصولات

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

یک نوع حفاظ از نوع میلگرد با تراکم متوسط امنیت بالا و قیمت مناسب

حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای

حفاظ ارتقا یافته شاخ گوزنی با وزن بالاتر تراکم بیشتر امنیت بالاتر و قیمت نسبتا مناسب

حفاظ لیلیوم

حفاظ لیلیوم

حفاظی سلطنتی ساخته شده از میلگرد بسیار تو در تو و فشرده با نمایی خیره کننده

درب آکاردئونی

درب آکاردئونی

درب کشویی الهام گرفته از ساز آکاردئون بسیار منعطف و قابل اطمینان با قیمت مناسب

آردواز

آردواز

یک نوع محافظ برای بارش باران و تابش خورشید برای درب ورودی که زیبایی مناسبی را به ورودی خانه شما میبخشد

حفاظ نیزار

حفاظ نیزار

نرده روی دیوار با طراحی نیزار بسیار چشم نواز و ایمن

حفاظ پنجره

حفاظ پنجره

جلوگیری از ورود افراد از طریق پنجره مهم ترین اصل است بصورتی که هم زیبا باشد و هم مستحکم

09128700940
شماره تماس